
12:06, 21 жовтня 2022 р.
«Міськводоканал» просить сумчан перевірити відповідність нарахувань переданим показникам

Під час знеструмлень відбувся короткочасний збій в роботі сервера підприємства КП «Міськводоканал», повідомили на підприємстві.
Тож звертаються до споживачів: у випадку виявлення невідповідності між переданими показниками лічильників холодної води та зазначеними у платіжній квитанції повідомте про необхідність перерахунку.
Це можна зробити дистанційно. Достатньо надіслати фото з фактичними показниками лічильника холодної води на месенджер Viber, WhatsApp, Telegram за номерами: 050-307-63-97, 067-548-20-78. У повідомленні необхідно написати адресу, ПІБ та примітку «для перерахунку».
Також споживачі можуть звернутися до КП «Міськводоканал» особисто та залишити заяву на проведення перерахунку у каб. 4. При собі потрібно мати фото фактичних показників лічильника.
Отримати додаткову інформацію можна за телефоном (0542)700153.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
17:46
Вчора
16:18
Вчора
16:04
Вчора
ТОП новини
Оголошення
09:48, 3 грудня
09:15, 8 грудня
14:16, 30 листопада
09:15, 8 грудня
11:25, 5 грудня
1