
12:06, 21 жовтня 2022 р.
«Міськводоканал» просить сумчан перевірити відповідність нарахувань переданим показникам
Під час знеструмлень відбувся короткочасний збій в роботі сервера підприємства КП «Міськводоканал», повідомили на підприємстві.
Тож звертаються до споживачів: у випадку виявлення невідповідності між переданими показниками лічильників холодної води та зазначеними у платіжній квитанції повідомте про необхідність перерахунку.
Це можна зробити дистанційно. Достатньо надіслати фото з фактичними показниками лічильника холодної води на месенджер Viber, WhatsApp, Telegram за номерами: 050-307-63-97, 067-548-20-78. У повідомленні необхідно написати адресу, ПІБ та примітку «для перерахунку».
Також споживачі можуть звернутися до КП «Міськводоканал» особисто та залишити заяву на проведення перерахунку у каб. 4. При собі потрібно мати фото фактичних показників лічильника.
Отримати додаткову інформацію можна за телефоном (0542)700153.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
16:56
23 травня
16:21
23 травня
14:37
23 травня
13:32
23 травня
12:20
23 травня
12:04
23 травня
ТОП новини
Оголошення
13:50, 21 травня
11:24, 20 травня
11:24, 20 травня
2
16:53, 11 травня
09:06, 20 травня
11
live comments feed...