• Головна
  • Інтерв'ю з керівником гуманітарного напряму Нової пошти — гуманітарна допомога в Україні на прикладі великого бізнесу
Новини компаній
17:00, 27 вересня 2022 р.

Інтерв'ю з керівником гуманітарного напряму Нової пошти — гуманітарна допомога в Україні на прикладі великого бізнесу

Новини компаній

Наразі Україна перебуває у центрі історичних подій. Країна, її народ, влада та бізнес виборюють право бути вільними. Проте війна — це не завжди про сльози, біль і втрати, але й про допомогу та єднання. Друга світова війна показала, що бізнес та держава — це єдиний механізм, кожна ланка якого має працювати в одному ритмі, щоб побороти агресора. Яскраві тому приклади – Велика Британія та Rolls Royce, США і Ford.

Сучасна ж війна показала, що український бізнес різного масштабу готовий боротися за перемогу. Саме Нова пошта однією з перших почала допомагати Україні не лише на економічному фронті, але й на гуманітарному. Для цього у компанії з’явився цілий окремий напрям.

Більш детально про гуманітарний напрям всередині компанії Нова пошта розповість його керівник Андрій Григоров.


Андрій Григоров - керівник Гуманітарного напряму роботи компанії Нова пошта

- Відомо, що у Новій пошті з’явився Гуманітарний напрям діяльності, розкажіть про нього детальніше.

Я б сказав, не “з’явився”, а радше – “трансформувався”. Адже гуманітарною допомогою Нова пошта займається починаючи з 2014 року. Тоді всі наші дії були спрямовані на захист Сходу України. Ми підтримали волонтерський рух тим, що вміємо найкраще, – логістикою, так з’явилась Гуманітарна пошта.

Після завершення “гарячої” фази на лінії фронту в 2016 році Гуманітарна пошта розширила межі своєї діяльності – почали допомагати лікарням, а в 2020 – з початком пандемії коронавірусу – фактично стали пліч-о-пліч з медичними закладами, закуповуючи та доставляючи необхідне обладнання.

Проте після повномасштабного вторгнення компанія була вимушена трансформувати деякі відділи, аби ефективніше допомагати в боротьбі з російською агресією.

Саме тому Гуманітарна пошта виросла у повноцінний окремий напрям роботи Нової пошти. І зараз, після 7 місяців війни, йдуть зміни у процесах компанії. Це невпинний процес, який вимагає ретельного планування та постійної ініціативи.

- Які спільні проєкти компанія Нова пошта реалізує з міжнародними організаціями та фондами, що займаються благодійністю?

Одним з перших таких проєктів був збір та пакування харчових наборів. З березня продукцію завозили з території Туреччини, а також країн Європи. Міжнародні благодійні фонди витрачали на логістику величезні додаткові кошти, оскільки партнери з перевезення в Україні та за її межами були різні. Тому компанія Нова пошта запропонувала здійснювати перевезення одноосібно – не лише всередині країни, але й за кордоном. Звісно, міжнародні благодійні фонди пристали на таку пропозицію.

На початку нашої співпраці здивував і водночас втішив наступний факт: міжнародні фонди до цього працювали з країнами третього світу, здебільшого Африки. Там співробітникам фондів потрібно було самостійно створювати та розробляти маршрути доставки гуманітарних вантажів, шукати водіїв транспорту. Вони були вражені, коли побачили якість та рівень нашої логістики.

Спеціально під потреби міжнародних благодійних фондів та іноземних країн, які хотіли підтримати Україну, Нова пошта відкрила гуманітарні хаби, де здійснювався збір та перерозподіл допомоги, а потім її доставка у кінцеві місця призначення. Для цього ми створили окрему команду, виділили склади та фасувальні лінії. У результаті співпраці лише з однією міжнародною організацією за кілька місяців Новою поштою спаковано понад 700 000 продуктових наборів. А таких організацій більше 15.

Впевнений, що чи не за кожним таким набором стоїть окрема історія, але особливо мені запам’яталась наступна. Якось у березні одна з родин спитала про можливість доставки 5 продуктових наборів для родичів в невеликий населений пункт поблизу лінії фронту. Натомість компанія тоді доставила 250 наборів для всіх жителів селища, попри те, що воно на той момент розташовувалося в 20 км від лінії фронту.


Фасування гуманітарних наборів співробітниками Нової пошти


- Чи доводилось за цей час – від початку повномасштабного вторгнення – об’єднуватись з іншими українськими бізнесами? Які результати такої співпраці?

Розпочнемо з наших останніх колаборацій. Нова пошта наразі активно відновлює роботу на деокупованих територіях. Ми вже працюємо у Харківській області, зокрема у Чугуєві, Балаклії, Ізюмі. Відновивши там роботу ми побачили, що мешканцям звільнених населених пунктів необхідна наша допомога: там відсутня електрика, людям немає чого їсти, відсутні найнеобхідніші предмети гігієни, питна вода. Тому вирішили там не лише відновлювати роботу відділень, а й надавати людям гуманітарну допомогу. Ми самі закупили продукти, але розуміли, що потрібно більше, і почали шукати тих, хто готовий приєднатись до нашої ініціативи. Першими відгукнулись компанії «Біосфера» та IDS Ukraine.

Біосфера передала на деокуповані території засоби особистої гігієни. Це дитячі підгузки, вологі серветки, засоби для миття посуду, мило та інше. Усього понад 3 тисячі товарів, які вже допомагають налагодити побут українцям на звільнених територіях. Паралельно компанія IDIS Ukraine надала 5 000 л питної води. Завдяки чому люди на деокупованих територіях зможуть приготувати їсти та зігрітись теплим чаєм. Розповсюдження та логістику Нова пошта, звісно, взяла на себе.

Як я вже казав, це наші останні колаборації. Але якщо пригадувати попередні партнерства, то це також співпраця з Київським картонно-паперовим комбінатом у межах Благодійного проєкту «Гофроліжка для українців». Він покликаний полегшити побут тимчасово переміщених осіб та людей, які перебувають в бомбосховищах. Комбінат приймає заявки від організацій з усієї України та формує замовлення. Такі ліжка не лише витримують навантаження людської ваги, а й мають високий рівень стійкості та теплоізоляції. Модульні меблі за кілька хвилин збираються на місці та дуже зручні у транспортуванні. Нова пошта стала логістичним партнером ініціативи, адже розуміє, що не всі з тих, хто потребує таких ліжок, здатні забезпечити перевезення власними силами. Таким чином, вже понад майже 1500 переселенців - а це приблизна кількість мешканців одного українського села - більше не сплять на незручній та холодній підлозі.

Окрім того спільно з Фондом Маши Єфросініної, Нашою рябою та іншими українськими бізнесами Нова пошта створила бокси турботи. Аби подбати про малюків і подарувати їм найнеобхідніше, компанії зібрали продукцію власного виробництва: дитяче харчування та воду, підгузки, вологі серветки, корисні солодощі. Кожен пакунок «Ма!Ля!» дбайливо пакували і доставляли співробітники Нової пошти. Загалом такі набори отримали понад 900 сімей з дітками від 6 місяців до півтора року.

Інтерв'ю з керівником гуманітарного напряму Нової пошти — гуманітарна допомога в Україні на прикладі великого бізнесу, фото-1

Нова пошта відновлює роботу на деокупованих територіях

- Компанія Нова пошта допомагає бізнесу, який хоче евакуюватись через бойові дії чи загрозу окупації?

Так, ми вже евакуювали 18 підприємств у безпечніші регіони нашої країни та маємо більше 50 заявок на такі послуги. Компанія співпрацює з “Дія-бізнес”, яка самостійно вирішує та обирає компанії, яким варто переїхати. А Нова пошта вже займається перевезенням виробництв, складів, тощо. Серед евакуйованих підприємств – більша частина з Харкова. Одним з яскравих прикладів є Арт-завод «Механіка». Це креативно-ресторанний простір. Хлопці самостійно домовлялись з адміністрацією Ужгорода щодо пошуку нової локації, Нова пошта перевезла і бізнес уже запустився.

- За інформацією міжнародних організацій, щоб повністю розмінувати українські міста та селища після війни знадобиться декілька десятків років. Як компанія допомагає з розмінуванням української території?

Україна – одна з найзамінованіших країн у світі. Близько 200 тисяч квадратних кілометрів, а це майже третина території держави, потребують розмінування. Наразі ДСНС використовують різноманітні екземпляри роботів, котрі не носять системний характер. Тому важливо мати таку модель, котра б повністю задовольняла потреби надзвичайників, і що не менш важливо – була б виготовлена в Україні. Це дозволить спростити технічне обслуговування роботів та їхню модернізацію, а для країни – це ще й залучення своїх талановитих фахівців.

Саме з цією метою на запит ДСНС ми й створили Асоціацію роботизації, в яку плануємо інвестувати та залучати зацікавлені в цьому організації та компанії. Перший платіж від Нової пошти в розмірі 6.5 млн грн уже відбувся.


Нова пошта доставляє медичне обладнання для шпиталів

Як Нова пошта допомагає мобілізованим співробітникам та українським захисникам?

Гуманітарний напрям Нової пошти закуповує величезну кількість карематів, захисного одягу та інших необхідних речей для мобілізованих співробітників. Кожен з них може подати запит на придбання певної амуніції. Упродовж кількох днів працівник отримує всі товари, які йому потрібні. Ми зацікавлені, щоб всі наші співробітники повернулися до роботи цілими та неушкодженими.

Я вважаю, кожен вантаж, що перевозить гуманітарний напрям Нової пошти, кожна гривня, яку жертвують волонтерам, допомагає наблизити нашу перемогу. Усе буде Україна!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення