• Головна
  • Big Data: про складні технології простими словами
Новини компаній
15:19, 21 квітня 2022 р.

Big Data: про складні технології простими словами

Новини компаній

На початку свого активного росту великі дані здавалися чимось безглуздим через величезні обсяги та відсутність реальних алгоритмів для обробки інформації. Але видання New York Times у 2012 році заявило про початок нової ери, де панувати будуть великі дані та їхній аналіз. За даними Leftronic у 2019 році понад 91% компаній світу вже користувалися Big Data для розвитку своєї справи.

5OJ7eOK3eAZCxEH5yHVEUQX_ICmkf6s-zlwuJGG4t_8cEYe60WvOTG1-2wapoegQ7Z7YzqzWE4vjIQlHVOIfchRk7OUNEJOk7d7Bie34aZ7k-i_MhPwjB7U00SzQxjXCbDULcmhe

Як користуватися Big Data та залишатися релевантним

Використання для бізнесу великих даних може значно спрощувати процеси, які ще десяток років тому були ресурсозатратним через необхідність виконувати їх вручну. Наприклад, для українських підприємців телеком-оператор Київстар пропонує такі рішення:

  • створення портрета клієнта для вивчення його бажань та потреб;

  • модель look-alike для залучення нових покупців;

  • геоаналітика для ефективного розміщення зовнішньої реклами, магазинів відповідно до скупчення потенційної аудиторії;

  • СМС-розсилання, таргетовані та тригерні розсилання для сповіщення про акції, товари тощо.

Для цього Київстар пропонує використовувати близько 40 smart-фільтрів серед яких вік, стать, наявність дітей, улюблені заняття, мандрівки тощо. Алгоритми machine learning дозволяють максимально точно визначати цільову аудиторію. Це дає бізнесу можливість ефективно користуватися бюджетом на рекламу та збільшувати конверсії.

Київстар суворо дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних», не передає дані абонентів третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих даних. 

Навіщо користуватися Big Data

Створення аналітичного портрета клієнта дозволяє бізнесу розвиватися без зайвих витрат. Наприклад, підприємство точно знає:

  • що бажає побачити клієнт;

  • його головні потреби;

  • очікування та подальшу реакцію.

Аналіз Big Data дозволяє створювати корисні моделі для залучення нової ЦА, роботи з тими клієнтами, які вже існують. Завдяки цьому налагоджується персоналізована комунікація, яка сприяє лояльності до бренду. Кожний клієнт відчуває, що його розуміють та намагаються допомогти.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...