
Новини компаній
17:00, 9 грудня 2021 р.
Як тенденції харчової промисловості для людей поширилися на їх домашніх тварин
Новини компаній
Ні для кого не секрет, що за останні п'ять років продукти харчування для людини досягли прогресу. Вчорашні продукти масового виробництва з високим вмістом цукру та із застосуванням інтенсивної обробки були замінені на органічні, повністю натуральні, безглютенові, екологічно безпечні та більш рослинні продукти. Оскільки таке зміщення фокусу стає все більш поширеним, ви можете здивуватися, дізнавшись, що індустрія кормів для домашніх тварин уважно слідує за новими трендами. І ось чому. Згідно з Національним опитуванням власників домашніх тварин, проведеним APPA2020 Pet Food Trends: How Human Food Trends Influence Pet Food | Alphia, «67% сімей у США мають свійських тварин, що становить 84,9 мільйона домогосподарств». Швидше за все, із цих 85 мільйонів більшість вважає своїх вихованців повноцінною частиною сім'ї. Через це багато власників домашніх тварин вважають за краще годувати своїх вихованців якісною і здоровою їжею, так само, як вони годують свою сім'ю. Зв'язок між їжею для тварин і для людей не є новим, проте тимчасовий розрив став основним фактором. Раніше тенденції в промисловості кормів для домашніх тварин наздоганяли виробництво товарів для людей лише через 3-5 років. Тепер цей цикл значно скоротився, все через те, що споживачі стали більш вимогливими. У клієнтів значно розширився доступ до інформації, капітальні вкладення та маркетинг продуктів також досягає високих рівнів. Цікаво те, що, наприклад, беззерновий та безглютеновий корм для домашніх вихованців прижився навіть швидше, ніж подібна їжа для людей. Тому в деяких випадках індустрія домашніх тварин є прикладом для наслідування в індустрії харчування людей.
Які ж основні тренди харчування поширилися як на харчову індустрію для людей, так і для їх вихованців? По-перше, натуральний склад та органіка. Згідно з дослідженням, проведеним Farm Journal, понад 82% домогосподарств США у 48 штатах з низьким рівнем доходу регулярно купують органічні продукти харчування, що становить 5% від загального обсягу продажів продуктів харчування у США в країні. Продаж органічних кормів для домашніх тварин уважно стежить за цим зростанням. Як і у випадку з людьми, органічні продукти харчування забезпечують домашніх тварин енергією, необхідною для їхньої активності та здоров'я, оскільки вони містять значну кількість калорій, багатих на поживні речовини. Поряд з калоріями, багатими на поживні речовини, органічні продукти вирощуються без використання пестицидів, синтетичних добрив або генетично модифікованих компонентів. Купуючи комплексний корм для домашніх тварин, господарі домашніх тварин хочуть не тільки корм, що забезпечує оптимальне харчування, а й їжу, яка підтримує загальний добробут їхнього вихованця. Очікується, що кількість інгредієнтів, багатих на омега-3 і 6 для здоров'я шкіри та вовни, а також натуральних пробіотиків для травлення різко зросте в найближчі роки. Також великий попит має натуральний корм для домашніх тварин. Всі натуральні корми для домашніх тварин містять мінімально оброблені інгредієнти та не містять штучних добавок.
Хорошим прикладом таких кормів є українська фірма Homefood. Вони виготовляють натуральні корми для котів та собак супер-преміум та преміум класів. Починаючи з 2015 року, компанія виробляє високоякісну та натуральну продукцію, яка підтримує здоров'я домашніх улюбленців та допомагає їм залишатися активними та життєрадісними у будь-якому віці. Переваги Home food у тому, що компанія виробляє корми невеликими партіями, а це дозволяє їхньому клієнту отримувати найсвіжішу продукцію. У компанії працюють досвідчені фахівці в галузі Pet food – вони виробляють лабораторний контроль, налагоджені процеси забезпечують якість, що відповідає міжнародним стандартам. На виробництві діє сучасне обладнання, яке дозволяє додавати більшу кількість свіжого м'яса для якісного корму. У корми додають особливий інгредієнт – біологічно активний комплекс, що базується на трьох рослинних компонентах Фітоформулу АМРОЛ. Також можна легко придбати лінійку фітокомплекс від компанії. Найпопулярнішою позицією є олія лосося. Ціна за 100мл. становитиме 114 гривень, за 500 мл. - 364 гривні. Показання для застосування – зменшення больових відчуттів та покращення рухливості суглобів при артриті, також для відновлення після линяння. До складу продукту входить комплекс Омега-3 і -6, вітаміни A, D, E, йод і фосфор. Позицію можна придбати як для кота, так і для собаки.

Якщо ви думаєте перевести вашого кота або собаку на корми від Home food, або спробувати фітокомплекс від компанії, тоді крім сайту зі складами та походу до ветеринара, важливо прочитати відгуки інших власників. Наприклад, чи не викликав якийсь фітокомплекс алергію у вихованця, як пройшов перехід на нову марку кормів і як почувається вихованець на даний момент. Це можна зробити, прочитавши чесні ревью господарів пухнастих улюбленців на ресурсі ReviewAbout.Me, перейшовши за посиланням0 негативних відгуків про HOME FOOD за серпень 2021 року (reviewabout.me). На сайті ви зможете не тільки прочитати про особливості кормів від Home food, але порівняти відгуки на різні корми преміум-сегменту, підібрати для свого улюбленця самий підходящий корм, або фітокомплекс, наприклад, гіпоаралергенний, для енергії, або для блиску вовни. Якщо ж ви не любитель довгих текстів, тоді для вас є відмінна новина – ви можете отримати відповідь на питання про годівлю вашого кота, що цікавить вас, скориставшись чат-ботом від Ask.direct, перейшовши за посиланням? Не читайте відгуки про «HOME FOOD», спілкуйся з реальними клієнтами в ?Ask.Direct!. За допомогою зручного месенджера ви потрапите в чат і отримаєте список людей, готових вам відповісти. Ви самі зможете вибрати господаря вихованця, що сподобався, і миттєво почати з ним діалог, отримавши швидку відповідь на задане питання. Наприклад, це може бути господар перської кішки, або власниця вівчарки. На відео можна подивитися, як саме працює Ask.Direct:
Ще одним трендом є безлактозні товари. Наприклад, компанія The Bear & The Rat, Денвер, штат Колорадо, позиціонує себе як «заморожені ласощі для собак», виробляє «морозиво» для собак на основі йогурту. У лінійці можна знайти такі смаки: Bacon Peanut Barker (зі смаком бекону та арахісової олії), Banana Peanut Баркер (зі смаком банана та арахісової олії) та Гарбуз (зроблений зі справжнього гарбуза)https://www.dairyfoods.com/articles/91929-the-bear-the-rat-an-ice-cream-treat-for-dogs Заморожені ласощі на основі йогурту містять 15 мільйонів живих та активних пробіотичних культур на пінту. Воно зроблено із знежиреного йогурту, води та натуральних ароматизаторів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
13:57, 5 грудня
23
13:57, 5 грудня
26
16:34, 28 листопада
08:52, 3 грудня
1