• Головна
  • Всесвітній день першої меддопомоги: у Сумах медики вчили школярів рятувати життя
09:20, 13 вересня

Всесвітній день першої меддопомоги: у Сумах медики вчили школярів рятувати життя

Всесвітній день першої меддопомоги: у Сумах медики вчили школярів рятувати життя

Учнів сумської гімназії для обдарованих дітей 11 вересня вчили рятувати життя. У всесвітній день надання першої медичної допомоги, який відзначається у другу суботу вересня, інструктори Всеукраїнської ради реанімації влаштували для учнів майстер-клас. Вчили робити штучний масаж серця, правильно вентилювати легені, а також розповідали, що робити, якщо людина знепритомніла.

Одинадцятикласниця Вероніка Чернишова відпрацьовує алгоритм надання допомоги непритомній людині. Дівчина говорить, що у таку ситуацію ще не втрапляла, але тепер до такої готова.

"Найскладнішим було зібратися, тому що дуже хвилюєшся, і на мою думку, я зможу допомогти людині, якщо побачу таке на вулиці. Ми навчилися проводити серцево-легеневу реанімацію та користуватися автоматичним зовнішнім дефібрилятором", - розповіла вона.

Важливо діяти чітко, мати відпрацьовані навички масажу серця, каже інструкторка з надання домедичної допомоги, лікарка медицини невідкланих станів Світлана Березовська. Для цього діти вчаться на спеціальному обладнанні – манекені. Він підключений до планшету – так можна контролювати ефективність дій того, хто надає допомогу.

"Учні діляться на групи, щоб відпрацювати, до кожного підійти, ручки поставити, поспілкуватися, сказати, що так, що не так. Це індивідуальна робота, щоб вони один з одним скомунікувались, щоб це було більш практично і ефективно", каже Світлана.

Анастасія Ковтун працює із манекеном уперше. "Це якось незвичайно, тому що ти не знаєш, як правильно до нього підійти і це емоції, яких я ще не переживала. Кожен може врятувати життя людині на вулиці, точно передати інформацію диспетчеру, швидко відреагувати і перевірити, чи в свідомості людина, чи є дихання", - говорить вона.

Поліна Шепаренко вчиться вентилювати легені мішком амбу. Це ручний апарат, що застосовується до пацієнтів з порушенням дихання. "Найскладніше – зібратися зі своїми думками, бути впевненим – дуже важливо, взяти відповідальність за постраждалого на себе", -каже Поліна.

Відпрацьовували рятувальні навички 12 учнів гімназії у двох аудиторіях. Охочих пройти практику надання допомоги було більше, каже заступниця директора з виховної роботи Людмила Парфенюк.

"Ми вирішили, що це будуть учні хіміко-біологічного профілю. На жаль, практично відпрацювати дані заходи, навички нам важко, і в деякій мірі неможливо, тому що не маємо такого дороговартісного обладнання", - каже вона.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Оголошення
live comments feed...