• Головна
  • До відома сумчан: під час карантину НЕ припиняється надання житлово-комунальних послуг у разі їх неоплати або оплати не в повному обсязі
12:30, 15 лютого 2021 р.

До відома сумчан: під час карантину НЕ припиняється надання житлово-комунальних послуг у разі їх неоплати або оплати не в повному обсязі

Це передбачає Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)».

За словами прессекретаря відділу по роботі на конкурентному ринку ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» Наталії ГОНЧАРОВОЇ, є кілька видів роботи з боржниками: відправка смс-повідомлень з проханням оплатити рахунок за електроенергію; автоматизований обдзвон клієнтів; направлення листів-претензій (письмові вимоги щодо необхідності здійснення розрахунків за використану електроенергію готують і відправляють споживачам фахівці центрів обслуговування клієнтів). Якщо споживач не намагається врегулювати питання заборгованості, постачальна компанія надає попередження про припинення електроживлення.

За умови, що жоден із важелів впливу не спрацював, борг стягується у судовому порядку.

«Під час карантину «ЕНЕРА СУМИ» не здійснює заходів з припинення електропостачання побутовим споживачам. Однак тимчасова заборона на знеструмлення населення зовсім не означає, що можна забути про рахунки за світло, – підкреслила Наталія Гончарова. – Своєчасні розрахунки за спожиту електроенергію під час карантину вкрай важливі. Просимо не зловживати відсутністю штрафних санкцій і своєчасно сплачувати за надані вам послуги. Не накопичуйте борги, аби уникнути проблем зі здійсненням платежів у подальшому».

Відео: https://www.facebook.com/1438029333168005/videos/3860528120702142

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...