Реклама
10:27, 1 липня 2020 р.

Обладнання для аеропортів

Реклама
Обладнання для аеропортів, фото-1

Структура сучасного аеропорту або аеродрому це складна т жива система, що складається з безлічі важливих елементів. Раціональне та зручне розташування основних й допоміжних об'єктів аеродрому, також важливо, як і їх функціональна особливість й зручність використання.

Інфраструктура будь-якого аеродрому складається з різних споруд, які необхідні для нормального функціонування такого об'єкта. Це, обов'язково, злітно-посадкова смуга, ангари для стоянки та технічного обслуговування літаків, ТЗК (паливно-заправні комплекси). Не варто забувати й про таке обладнання як аварійні підйомники.

Аварійні пневмотканеві підйомники

Обладнання для аеропортів, а саме підіймачі застосовуються для підйому літака, що викотився за межі ЗПС, РД на грунт або отримав пошкодження шасі.

За вантажопідйомныстю та конструктивним виконанням розрізняють три типи підйомників: ПТП, АПТП, АПТП-200.

  • ПТП є комплект з чотирьох окремих підйомних-секцій, з яких три секції великі та одна секція мала. Кожна секція після наповнення повітрям приймає форму циліндра з підставами у вигляді півкуль. ПТП може застосовуватися для підйому літаків масою до 35 т.
  • АПТП є комплект з 14 окремих підйомних-секцій, однакових за вантажопідйомністю і габаритами. Кожна секція після наповнення повітрям приймає форму квадрата, сторона якого виконана у вигляді циліндра. АПТП застосовується для підйому пошкоджених літаків масою до 100 т.
  • АПТП-200 являє собою комплект з 32 секцій, однакових за вантажопідйомністю і габаритами. Кожна секція після наповнення повітрям приймає форму прямокутника. АПТП-200 застосовується для підйому пошкоджених літаків масою до 200 т.

Кожен комплект пневмотканевих підйомників ПТП, АПТП і АПТП-200 оснащений чохлами (один чохол на одну секцію), шлангами для подачі повітря, розподільним пристроєм - колектором, ЗІП.

Кожна секція має штуцер для приєднання шланга, запобіжний клапан і ручки для перенесення. Матеріалом для виготовлення підйомників служить прогумована тканина на основі тканини ГОСТ 9857-70.

Для підйому літака за допомогою пневмотканевих підйомників необхідно:

  • звільнити секції від чохлів і розкласти на майданчику, очищеної від гострих предметів, масла та палива;
  • укласти під крило або фюзеляж, які повинні бути підняті, листи з фанери або дюралюмінію;
  • укласти на листи пакет з декількох підйомних-секцій;
  • укласти на пакет підйомний лист з прогумованої тканини (при використанні ПТП - спеціальні подушки); при наявності гострих кромок і рваних країв на крилі укласти листи з фанери або дюралюмінію;
  • під'єднати до штуцера кожної секції нагнітаючы шланги, другі кінці яких требо під'єднати до штуцерів колекторів;
  • скріпити секції між собою спеціальними тканинними ременями, щоб уникнути перекосів та зміщення секцій відносно один одного;
  • під'єднати до головного штуцера колектора шланг, що подає повітря від джерела;
  • перевірити герметичність системи шляхом подачі повітря зниженого тиску;
  • перевірити працездатність манометра, встановленого на колекторі;
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...