• Головна
  • Як вибрати рекламу в соціальних мережах?
Реклама
09:00, 23 червня 2020 р.

Як вибрати рекламу в соціальних мережах?

Реклама

Хочете дізнатися, як можна націлити реклами в Facebook та інших соціальних мережах? Скільки дивовижних можливостей Facebook пропонує вам через менеджер оголошень і як він може допомогти вам залучити клієнтів? Які варіанти у вас є, щоб встановити рекламу і показувати її відповідній аудиторії в Facebook, Instagram, Messenger?

Таргетування реклами в Facebook та інших соціальних мережах

Той, хто керує фан-сторінкою Facebook, може публікувати оголошення, але не кожен може зробити це так, щоб вони відображалися у потрібних людей. Таргетування оголошень від компанії star-marketing.com.ua/smm/ є одним з найбільш важливих факторів, що впливають на їх ефективність. Багато людей задаються питанням, як визначити свою цільову групу, дізнатися їхні інтереси і як налаштувати все це, щоб досягти потрібних людей.

Можливостей справді багато, тому що Facebook аналізує багато даних, і завдяки цьому ви можете зв'язатися з одержувачами за допомогою реклами, вибравши відповідні налаштування.

Орієнтування оголошень - Facebook збирає дані про одержувачів

Щодня мільйони користувачів відвідують Facebook, натискають на повідомлення, відповідають на повідомлення і коментують. Facebook зберігає вашу поведінку і привласнює її відповідним категоріям. Завдяки цьому рекламодавець може потім використовувати його, налаштувавши оголошення, наприклад, з точки зору інтересів або демографії.

Facebook збирає дані на регулярній основі і вони зберігаються анонімно, тобто поведінка не визначена для конкретної людини. Це означає, що коли ви розміщуєте своє оголошення, ви не знаєте точно, в кого воно буде відображатися, ви знаєте тільки те, що його побачать люди, яким воно подобається, наприклад, йога.

Це безперечно підвищує ефективність реклами в Facebook. Ви можете зв'язатися з вашими клієнтами швидко, ефективно і за копійки. Є тисячі способів, тому варто познайомитися з джерелами натхнення для таргетингу реклами на Facebook, Instagram і Messenger.

Замовник і його інтереси

Якщо ви знаєте свого клієнта, ви вказали його характеристики і знаєте, що це, наприклад, жінки, які люблять займатися спортом, приділяють увагу здоровому харчуванню - ви можете налаштувати свою рекламу, орієнтуючись на інтереси, пов'язані зі спортом і дієтою. Важливо! Чим краще ви знаєте свого клієнта, тим більше ви можете використовувати Менеджер оголошень, щоб звузити можливості для вашої аудиторії, щоб побачити ваше оголошення.

Чи знаєте ви, що ви можете показувати своє оголошення людям, які використовують, наприклад, певну модель смартфона? Як це можна використовувати? Це може бути пов'язано з тим, що ви хочете продати цим людям чохол для цієї моделі, або ви просто думаєте, що користувачі останньої моделі - це люди, які люблять новинки, гаджети і мають гроші!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...