• Головна
  • Ефективність використання листівок в рекламних кампаніях
Реклама
07:10, 21 червня 2020 р.

Ефективність використання листівок в рекламних кампаніях

Реклама
Ефективність використання листівок в рекламних кампаніях, фото-1

Однією з найбільш ефективних форм реклами як і раніше є листівки, ми бачимо їх всюди, але чи є переваги в друку листівок і продажу реклами в цій формі? Так, через листівки ми досягаємо потенційного клієнта точно і, найголовніше, швидко. Вже на наступний день після друку листівок Ви можете представити своє рекламне повідомлення, і саме це робить листівки особливо популярними.

В даний час друкарні пропонують унікальні рішення в цьому сегменті. Найголовніше вибрати відповідний дизайн або замовити його у фахівця. У невеликому форматі листівки ви можете представити продукт, інформацію про подію, поточну пропозицію або просування. Замовити їх можна на сайті https://goodlabel.kiev.ua/g83947477-listivki в необмеженій кількості.

Перевага друкованої реклами

Успішно на мінімально можливому форматі листівки A6 ви знайдете місце для відповідної презентації. Якщо вам потрібно надати додаткову інформацію або ви дбаєте про простір і читаність оголошення ідеальним для цієї мети є формат листівки A5 або A4.

  • Листівки, представлені в цих форматах, забезпечують більшу читаність контенту, дозволяють розміщувати відповідні, великі фотографії або графіку. Отже, який формат листівки вибрати, який папір?
  • Якщо ви збираєтеся поширювати листівки в класичній формі руки до руки, то кращим форматом буде A6, чому?
  • Друк листівок в цьому форматі призводить до того, що після прочитання оголошення потенційний одержувач може легко зберігати листівку, наприклад, в кишені, тому формат листівки A6 є найбільш популярним.

Більший формат, незалежно від кількості, що міститься в ньому контенту, набагато більше привертає увагу. Ефективність кампанії визначається кількома важливими факторами і одним з найбільш важливих є відповідний дизайн. Ефективність використання листівок в рекламних кампаніях вже давно підтверджена. Тому велика частина бізнесменів вдаються до використання такої технології.

Складні листівки

Ще одна пропозиція в пропозиції-складні листівки. Менше означає Більше, тобто менший кінцевий обсяг з великим форматом. Найбільш поширеною формою передачі є листівки A4, складені в гармошку. Ми також отримуємо дуже зручну версію папок. Папки або так звані складні листівки є незамінним маркетинговим елементом на галузевих виставках, презентаціях всіх видів, а також як подання пропозиції в рекламних стійках, наприклад, в офісі компанії або у ділових партнерів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...