ОСЦПВ в кризу - як захистити авто дистанційно

Страхування відповідальності автовласників ОСЦПВ - наймасовіший вид страхування в Україні. За останній час в цьому сегменті стався ряд серйозних змін, зокрема, багато сервісів працюють онлайн, включаючи й дистанційне врегулювання страхової події. Тому, вибираючи поліс ОСЦПВ в умовах, коли живі контакти краще скорочувати до мінімуму, є сенс ознайомиться з тим, що страховики пропонують дистанційно.

ОСЦПВ в кризу - як захистити авто дистанційно, фото-1

З лютого 2018 року страховикам дозволили укладати договори ОСЦПВ як в паперовому, так і в електронному вигляді. І вже сьогодні кожен третій поліс ОСЦПВ є електронним. За словами Вячеслава Гавриленко, заступника голови правління страхової компанії ARX і генерального директора компанії ARX LIFE, зацікавленість клієнтів в онлайн-покупці полісів, в першу чергу ОСЦПВ, зростає в геометричній прогресії. "Наразі клієнти готові купувати практично всі поліси онлайн - ми активно і успішно просуваємо цю можливість." - зазначає Вячеслав Гавриленко. У ARX вважають, що кількість договорів в електронному вигляді до кінця року сягне 90% (на початку року було близько 50%).Більш того, нещодавно в українців з'явилася можливість довантажувати електронний поліс в цифрову платформу «Дія».

Запустивши електронний поліс, страховики пішли далі по шляху діджіталізаціі страхування і створили електронний європротокол. За підсумками 2019 року кожна третя ДТП врегулюється за допомогою європротоколу, а кожен 8 європротокол є електронним.

Що стосується стандартного терміну врегулювання страхових випадків, то згідно із законом він становить 90 днів. Однак надійні страховики намагаються врегулювати страхові випадки за більш короткі терміни. У ARX більше 83% страхових подій врегульовуються в термін менше 90 днів.

Карантин прискорив перехід страховиків до дистанційних методів врегулювання страхових подій. Наприклад, в ARX запроваджено спеціальний сервіс Audasmart - це сервіс самостійної оцінки збитку автомобілю і отримання виплати по автоцивілці на картковий рахунок. Як це працює?

Клієнтові потрібно зателефонувати в контакт-центр компанії, оператор надішле йому посилання на створений профіль по його автомобілю. Зайшовши за посиланням в додаток AudaSmart, клієнт вказує розмір і місце пошкоджень, прикріплює фото пошкодженого авто, свої документи і отримує автоматичний розрахунок розміру шкоди. Якщо він згоден з сумою, то підтверджує її, якщо ні - то оцінка збитку проводиться за стандартною схемою. У разі згоди клієнта з розрахунком сума виплати буде перерахована на його картковий рахунок в лічені дні. У компанії відзначають, що в період карантину навіть вдалося скоротити терміни врегулювання по КАСКО і ОСЦПВ.

В цілому, поява цифрових сервісів істотно спростила врегулювання і зробило страхування все більше клієнтоорієнтованим. Однак успішно вони працюють тільки в надійних страхових компаніях. Тому, обираючи поліс ОСЦПВ, уважно вивчіть як сайти самих компаній, так і сайт МТСБУ (організація, що виконує гарантійні функції за договорами ОСЦПВ) щоб отримати вичерпну інформацію по продуктам, виплатам і швидкості врегулювання страхових подій . МТСБУ регулярно проводить аналіз ринку ОСЦПВ і інформує страхувальників, хто з компаній затягує з виплатою страхових відшкодувань і на кого найбільше скаржаться клієнти.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі