• Головна
  • Організація роботи персоналу: своєчасний контроль і підвищення ефективності
Реклама
13:42, 8 березня 2020 р.

Організація роботи персоналу: своєчасний контроль і підвищення ефективності

Реклама

Ні для кого не секрет, що злагоджена команда професіоналів може вивести підприємство або організацію в лідери своєї сфери, а також забезпечити підвищення прибутків і динамічний розвиток діяльності. Як усі ми знаємо, існують кілька типів керівників, а також велика кількість стратегій контролю і заохочення персоналу, однак для максимальної ефективності необхідний надійний інструмент контролю, наприклад онлайн-програма обліку робочого часу Yaware.TimeTracker. На сайті компанії timetracker.yaware.com.ua ви зможете ознайомитися з демо-версією програми і переглянути відео-презентацію, які в повній мірі розкриють багатогранність таймтрекера.

Існує ряд причин неефективного використання робочого часу та його втрати, знання яких допоможе керівнику прийняти своєчасні заходи:

  • відсутність чітких посадових інструкцій і роз'яснень, необхідність додаткових вступних коректив і доручень - даний пункт цілком можна вирішити за допомогою ознайомлення з посадовими інструкціями та регулярної розсилкою інформаційних листів, інструкцій і коректив;
  • відсутність градації важливості справ і доручень - за допомогою маркувань співробітник і його колеги будуть чітко усвідомлювати ступінь важливості питання;
  • велика кількість сторонніх справ, які віднімають левову частку робочого часу - напевно кожен співробітник хоча б раз в день заглядає в особисту пошту, соціальні мережі або новинні сайти, відлучається на перекур або просто поговорити з колегами з іншого відділу. За допомогою таймтрекера ви зможете відстежити відлучки з робочого місця і їх причини, переглянути історію відвідувань браузера і побачити скріншоти екрану, а також знімки з веб-камери, це дозволить скласти повне враження і провести аналіз робочих буднів того чи іншого працівника;
  • затримки на початку робочого дня або ж раннє його завершення, несанкціоновані відлучки з робочого місця - даний пункт цілком можна вирішити, адже трекер фіксує початок і кінець робочого дня, частоту і причину пропусків роботи.

Використання таймтрекера Yaware.TimeTracker дозволить керівникові скласти максимально точну картину робочого дня колективу, виявити сумлінних співробітників і заохотити їх, а також провести роботу з членами колективу, які недостатньо ефективно витрачають свій робочий час. Важливим моментом є те, що співробітник може самостійно побачити причини браку часу і виправити ситуацію в кращу сторону, що безсумнівно позначиться на підвищенні продуктивності праці як окремого співробітника, так і колективу в цілому.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...