Медіашкола Сумського НАУ підготувала 35 майбутніх медійника в аграрній сфері

Написання текстів, просування власного блогу в соціальних мережах, створення та промоція власного бренду, сторітелінг, акторська та ораторська майстерність – вміння просто необхідні сучасній людині, яка прагне публічності визнання. 35 студентам Сумського НАУ ці навички протягом двох тижнів прививали найкращі тренери Сум.

Учасники змогли отримати знання від спікерів, які є фахівцями, що практикують у своїй сфері. Так, студенти дізналися про правила написання дієвих текстів від редакторки Офісу промоції СНАУ, журналістки Анни Горпинич; про правила просування власного блогу у соцмережах від власниці СММ-агентства Альбіни Стрелецької; про секрети гарних знімків від одного з провідних фотографів Сум Сергія Прокопенка; про секрети акторської майстерності та ораторського мистецтва від Андрія Любченка. Також про основи успішної рекламної кампанії розповів керівник одного з провідних рекламних агентств Володимир Рудика , а про тонкощі роботи у кадрі – журналістка та телеведуча Анна Валевська. Також студенти на власні очі побачили, як створювався бренд міста Суми та поговорили про тонкощі брендингу з директоркою РВО «Шоколад» Юлією Євенко.

На завершення учасники проєкту мали змогу познайомитись з роботою прес-центру Харківського національного університету ім. Каразіна, відвідавши його під час екскурсії.

Взявши від спікерів найцінніше, учасники Mediaschool СНАУ створили власні медіпроєкти, через які розказали про власні враження від проєкту, а дехто, навіть започаткував власний стартап.

3 березня відбувся фінал заходу, під час якого студенти презентували свої медіапроєкти. Хтось зосередив свою увагу на спікерах та темах розкритих під час медіашколи, хтось розповів про поїздку у Каразінський університет, де почув про роботу тамтешнього прес-центру, а хтось презентував власний онлайн магазин, для створення та промоції якого використали здобуті знання. Всі, хто дійшов до фіналу, отримали відповідний сертифікат.

Сподіваємось, що участь у цьогорічній медіашколі стане доя наших студентів новою «точкою росту» і допоможе їм втілити власні мрії в життя.

Медіашкола Сумського НАУ підготувала 35 майбутніх медійника в аграрній сфері, фото-1 Медіашкола Сумського НАУ підготувала 35 майбутніх медійника в аграрній сфері, фото-2
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі