10:20, 3 березня 2020 р.
Проблемні питання та правова допомога: у Сумах працюють безоплатні «гарячі лінії»
Під час апаратної наради в облдержадміністрації, де підіймалися питання щодо роботи із зверненнями громадян, черговий раз нагадали жителям Сумщини, що вони мають можливість з усіх без виключення проблемних питань звертатися на телефонні «гарячі лінії» або за отриманням безоплатної правової допомоги
Найбільша кількість звернень громадян стосується житлових субсидій або соціальної допомоги. З цих питань працює «гаряча лінія» (0542) 77-99-55. Також у разі порушення процедури надання субсидій можна звертатися за телефоном 0-800-50-27-57. Жителі м. Суми та Сумського району з усіх інших проблемних питань можуть звертатися до Сумського обласного контактного центру за телефоном (0542) 66-33-77, для жителів Сумської області – 0-800-301-501. Урядова «гаряча лінія» працює за номером 1545.
«Гаряча лінія» Сумського обласного контактного центру працює з 8.00 до 18.00 з понеділка по п’ятницю. За цим телефоном можна звертатися з питань всіх видів соціальної допомоги та соціальних послуг, а також з інших проблемних питань.
Урядова «гаряча лінія» за номером 1545 працює з 8.00 до 21.00 з понеділка по п'ятницю, в суботу з 8.00 до 19.00.
На всі номери телефонів «гарячої лінії» дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні, дзвінки з мобільних телефонів абоненти сплачують відповідно до тарифів оператора мобільного зв'язку.
Про отримання безоплатної правової допомоги детальніше ТУТ.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
ТОП новини
Оголошення
12:26, 22 березня
5
14:26, 24 березня
6
13:10, 26 березня
49
11:12, 21 березня
13
live comments feed...