У Сумах презентували бренд і логотип міста

У Сумах під час загальноміських громадських слухань презентували комунікаційну і візуальну концепцію бренду міста, логотип та бренд-бук.

Над брендингом міста п’ять місяців працювали рекламісти РВО «Шоколад». В його ідею покладено тезу про те, що Суми дають можливість бачити важливе та жити важливим. На розробку витратили півмільйона бюджетних гривень.

Разом з брендом розробили й новий шрифт та рекламний слоган. Зокрема, останній складається з двох частин, які можна використовувати як разом, так і окремо: «Важливо побачити» та «Побачити важливе».

Фірмовими кольорами Сум стали: блакитний озерний, шляхетний смарагдовий, палкий червоний, оптимістичний жовтий та чарівний синій. За словами розробників, саме з ними асоціюється місто Суми.

Автори заявляють, що крапки у логотипі символізують об’єкти, події та жителів міста, бо «Суми — це більше, ніж ми бачимо». Їх вони називають «щастинками» — щасливими частинками міста.

Побачити повну версію бренд-буку міста Суми можна за цим посиланням.

У Сумах презентували бренд і логотип міста, фото-1
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі