
10:00, 6 грудня 2019 р.
До Сумської міської ради можна звернутися у режимі онлайн
Для цього потрібно заповнити форми подачі електронного звернення на Інформаційному порталі Сумської міської ради.
Аплікаційні форми розроблені Департаментом комунікацій та інформаційної політики спільно з КП «Інфосервіс».
Користувачі сайту у меню «Е-звернення» на головній сторінці веб-ресурсу можуть обрати два види онлайн-форм: власне електронного звернення та запиту на отримання публічної інформації.
Процедура подачі нескладна, необхідно лише заповнити запропоновані поля. Позначені зірочкою – обов’язкові. Можна також прикріпити файли.
У формі подачі електронного звернення необхідно також обрати варіант статусу заявника: фізична чи юридична особа. Від фізичних осіб листи надходитимуть до відділу звернень громадян на адресу [email protected], від юросіб – до відділу документообігу (канцелярії) на адресу [email protected]
У формі подачі запиту на отримання публічної інформації потрібно обрати, у якій спосіб запитувач отримає відповідь (на ті адреси, які він вкаже у формі).
Також для юридичних осіб потрібно обов’язково зазначити найменування вашої організації/об’єднання.
Запит надійде до сектору забезпечення доступу до публічної інформації на електронну адресу [email protected]
Скористатися таким фунціоналом можна і у мобільній версії порталу.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
20:26, 16 грудня
20:26, 16 грудня
20:26, 16 грудня
20:26, 16 грудня
20:26, 16 грудня