• Головна
  • Самообслуговування в торгівлі - чому це на підйомі в Україні?
Реклама
16:51, 1 грудня 2019 р.

Самообслуговування в торгівлі - чому це на підйомі в Україні?

Реклама
Самообслуговування в торгівлі - чому це на підйомі в Україні?, фото-1

З урахуванням зростання інтересу покупців до систем самообслуговування і появи таких продуктових магазинів, роздрібну торгівлю в найближчі роки чекають великі зміни.

Українські рітейлери обережні в подібних експериментах і часто озираються на досвід закордонних колег. Але якщо за кордоном переживають в тому числі про те, що частина персоналу втратить роботу і використовують часткову зайнятість, то вітчизняні рітейлери більше дивляться на економічні чинники — витрати та окупність. Безперервний процес модернізації та конкуренції серед постачальників подібних рішень призводить до появи все більш і більш бюджетних рішень.

Вартість кас самообслуговування починається від 1800 євро, що значно дешевше інших аналогічних рішень. Перевагою є і швидка окупність - починаючи з 6 місяців. Здачу від операцій з готівковими розрахунками покупці можуть направити на оплату комунальних послуг, поповнення банківської карти, бонусного рахунку у рітейлера, друк скидочного купона. А при наявності додаткового пристрою здача може бути видана готівкою.

Обслужи себе сам - як це роблять на Заході

За результатами дослідження ринок кас самообслуговування показує зростання на 67%. У 2019 році у всьому світі було поставлено: 190 000 одиниць кас самообслуговування. Перша десятка рітейлерів США домоглася зростання продажів через такі каси в 155%.

Згідно з дослідженням, до 2022 року у світі буде працюватиме 400 000 кас самообслуговування, що на 53% більше, ніж сьогодні. У 2017 ще ряд світових рітейлерів почав активно впроваджувати даний інструмент.

Навесні стало відомо, що японські міні-маркети Seven-Eleven і чотири інших роздрібних оператора планують впровадити єдині self-checkout мітки, які дозволяють автоматично зчитувати покупки з купівельного кошика. В Японії це є одним зі способів впоратися з гострою нестачею і дорожнечею робочої сили.

У листопаді 2017 американський роздрібний гігант Walmart повідомив про плани збільшити кількість встановлених роботизованих Постамат з видачі онлайн-замовлень Pick up до 500 пристроїв. Поки використовувати каси самообслуговування категорично відмовляється Lidl. Представники цієї роздрібної мережі заявляють, що для них важливо пряме спілкування з клієнтами через персонал магазину, і запевняють, що завдяки працівникам в магазинах Lidl процес покупки є простим і швидким.

Самообслуговування на українському ринку

Український ринок хоч повільно але все ж йде вперед і на сьогоднішній день каси самообслуговування починають все частіше зустрічатися в великих гіпермаркетах. Якщо на початку, покупці намагалися їх обходити стороною, то сьогодні вже такі каси не викликають здивування, а на впаки привертають увагу та інтерес. Покупці бачать незаперечні плюси цих кас, і найважливіший з них це більш швидке обслуговування! Як запевняють фахівці незабаром такі каси стануть стандартом у всіх супермаркетах.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...