• Головна
  • Вода у крані ледь тепла: що робити, розповідає Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області
16:30, 15 серпня 2019 р.

Вода у крані ледь тепла: що робити, розповідає Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області

Одним із найгостріших питань на часі у сумчан – неналежне гаряче водопостачання. Тобто сумчани стверджують, що з крану тече ледь тепла вода, проте змушені платити за гаряче водопостачання повну вартість. Знайти того, хто несе відповідальність за це, вдається не кожному. Тож ми вирішили дізнатись, якої температури все ж таки має бути гаряча вода в крані і що робити, якщо вона не відповідає встановленим нормам. Про це розповіли у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Сумській області, пише SP.

«Розв’язувати житлово-комунальні проблеми потрібно грамотно. Для цього споживачі повинні знати, як це робити, а головне – знати свої права. Зрозуміло, що коли вода ледь тепла, вона така у всьому будинку, і це проблема не однієї сім’ї, а всіх мешканців. По-перше, всі змушені платити за не надану їм послугу. По-друге, платити доводиться значно більше, адже поки ми чекаємо, щоб із крана нарешті полилася гаряча вода, багато напівтеплої стече просто у каналізацію. А лічильник усе це порахує як гарячу – за відповідними тарифами. Отже, дії всіх мешканців будинку мають бути спільними. Що більше актів складено і заяв подано, то більше шансів зрушити питання з місця. Значно простіше, якщо на будинку вже встановлено лічильник теплової енергії, але якщо його ще немає, мешканцям нічого не залишається, як гуртуватися довкола цієї проблеми», – коментує начальник управління захисту прав споживачів Головного управління Держпродспоживслужби у Сумській області Володимир Єщенко.

Отже, що робити якщо з гарячого крана тече зовсім не гаряча вода?

Насамперед якщо ви справно платите за гаряче водопостачання, слід звернутися в обслуговуючу організацію і зажадати зменшення тарифів. Якщо температура води на 5 градусів нижча за встановлену норму, пишіть скаргу в організацію і просіть знизити тариф на 10%. Температура гарячої води не має бути меншою за 50°С. Якщо зафіксували 40-44 градуси, вимагайте зниження тарифів на 30%. Якщо ж температура води нижча за 40 градусів, ви маєте право платити за неї як за воду з холодного крана.

«Біда в тому, що більше половини труб, якими постачається гаряча вода, – у неналежному стані. Тому обігрівається грунт вздовж усієї траси, а до будинку доходить те, що залишилося. Попри це, споживачі змушені платити сповна зокрема й за обігрів землі», – розповідають в управлінні.

Тож щоб довести, що послуги насправді не надано, потрібно грамотно і наполегливо обстоювати свої права споживача. І не поодинці, а разом.

Як правильно оформити свої вимоги і захистити права споживача:

Складіть акт. Візьміть у свідки кілька сусідів – хай розпишуться, що вода у вас у крані справді холодніша за норму. В акті слід вказати дату, час і температуру води, взятої для проби.

Напишіть заяву на ім’я керуючої організації або ОСББ. Після цього співробітники організації мають заміряти температуру гарячої води у вашій квартирі.

За три дні керуюча організація/ОСББ повинні привести температурні показники води в норму. Для цього працівники керуючої організації можуть звернутися до енергопостачальної компанії чи в районну держадміністрацію/департамент ЖКГ.

Якщо за добу ситуація з гарячою водою у вашій квартирі не поліпшилася, очікуйте платіжку з перерахованими тарифами.

Але найчастіше трапляється, що квитанції до вас надійдуть без правок і перерахунків за недостатню температуру води. Якщо так – подавайте на балансоутримувача до суду.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#гаряча вода #Держпродспоживслужба
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...