• Головна
  • Шахрай видурив у жительки Лебедина 20000 гривень
15:00, 8 серпня 2019 р.

Шахрай видурив у жительки Лебедина 20000 гривень

Довірившись телефонному співрозмовнику, який назвався працівником кіберполіції мешканка Лебедина розповіла йому конфіденційну інформацію по своїй банківській картці та власноруч перерахувала на невідомий рахунок понад двадцять тисяч гривень.

Вдень на мобільний телефон 46-річної мешканки Лебедина зателефонував невідомий, який назвався працівником кіберполіції, та повідомив, що її банківську картку заблоковано, через те, що хтось намагався зняти з неї гроші. Аби жінка могла мати доступ до власних грошей, невідомий співрозмовник порадив їй перевести всі кошти, що знаходяться на «заблокованому» рахунку на новий.Жінка виконала всі «рекомендації» псевдополіцейського та власноруч перевела через термінал самообслуговування на вказаний зловмисником «новий» рахунок 20 480 гривень. В поліції відкрили кримінальне провадження за ч. 1 ст. 190 «Шахрайство» Кримінального кодексу України. Правоохоронці знову нагадують громадянам елементарні правила обережності, дотримання яких дозволить уникнути шахрайських пасток і зберегти власні кошти при подібних дзвінках та повідомленнях:1. Нікому й ніколи не повідомляйте індивідуальний ПІН-код своєї банківської картки та cvv-код, що знаходиться на зворотному її боці.2. В разі надходження нібито з банку електронних листів чи дзвінків з запитами про особисту інформацію, не відповідайте на них, а краще самі зателефонуйте на офіційний номер call-центру вашої фінансової установи, і з'ясуйте ситуацію.3. Отримавши сумнівну інформацію в смс-повідомленні, не переходьте за пропонованими вкладеннями, а зверніться до сервісного центру свого мобільного оператора.3. У випадку втрати чи блокування телефонної сім-картки, до якої «прив’язана» ваша банківська картка, найперше необхідно особисто звернутися в банк з заявкою про блокування платіжного документа.4. І пам‘ятайте ні працівник банку, ні тим паче поліцейський, ніколи не буде дзвонити до вас із закритого номеру. Якщо вас просять надіслати пароль або інші дані картки, за жодних обставин не слід цього робити.Найперше необхідно терміново звернутися на «гарячу» телефонну лінію банку, і з‘ясувати у оператора всю інформацію по вашому рахунку. Таким чином ви зайвий раз переконаєтесь у тому, що з вашим платіжним документом все гаразд, а самі ви щойно уникли підступної шахрайської пастки, пише Відділ комунікації поліції Сумської області.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#шахраї #телефонні шахраї
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...