Сумчани зможуть повернути гроші, якщо у вагонах «Укрзалізниці» не працюватимуть кондиціонери

Після офіційної скарги ПАТ «Укрзалізниця» повинна повернути доплачені гроші за кондиціонер, якщо він не буде працювати. Про це розповів заступник директора департаменту пасажирських перевезень «Укрзалізниці» – Олександр Красноштан

«Звичайно, ми намагаємося підготувати всі поїзди, які ми задіємо на літні перевезення, вони проходять комісійну перевірку. Створюється комісія, фахівці відповідні дивляться, але, звичайно, фірмові дещо кращої якості», – повідомив для журналістів ТСН Олександр Красноштан. 

Таку різницю пасажири помітили ще в минулому році і активно скаржилися на погані умови в соціальних мережах. Найбільше скаржилися на відсутність кондиціонерів.

Приблизно 15% від вартості квитка коштує комфортна поїздка з кондиціонером. За даними «Укрзалізниці», приблизно в половині вагонів наявні кондиціонери. Проте якщо він не буде працювати, то ці гроші вам повернуть після офіційної скарги.

«У претензійному порядку. Тобто пасажир залишає претензію, і претензійний відділ її розглядає, і в разі підтвердження будуть здійснені відповідні виплати», – уточнив Красноштан.

Нагадаємо: 20 травня «Укрзалізниця» відкрила продаж квитків на 18 поїздів, що в літній період курсуватимуть до популярних морських курортів України. Про це повідомляє прес-служба залізниці.

Укрзалізниця кондиціонер
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі