фото
16:50, 24 травня 2019 р.
У Сумах у рамках інформаційної кампанії “Ремінь або розтин” розмістили шокуючу соціальну рекламу
фото
У Сумах у рамках інформаційної кампанії “Ремінь або розтин” розмістилишокуючу соціальну рекламу, яка спонукає українців користуватися ременями безпеки в авто. На 180 білбордах по Україні розміщене зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки та інше його ж фото зі слідом від розтину. Автори реклами пропонують вражаюче порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка не пристібається паском безпеки.
Інформаційна кампанія розроблена в рамках Кампанії “За безпечні дороги” у співпраці з агентством Agama Communications за підтримки Міністерства інформаційної політики України.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір “Ремінь або розтин”, зображуючи синець від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Реклама з’явилася на 180 білбордах у Києві, на центральних автодорогах України тау 19 містах і обласних центрах, зокрема у Дніпрі, Одесі, Львові, Кропивницькому, Кривому Розі, Херсоні, Краматорську, Житомирі, Івано-Франківську, Миколаєві, Полтаві, Хмельницькому, Сумах, Луцьку, Тернополі, Рівному, Запоріжжі, Чернігові, Чернівцях.
Нагадаємо, що рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед усіх країн Європи. Змінити поведінку українців та збільшити цей показник можливо підвищивши штрафи за таке порушення та мотивуючи інформаційними кампаніями. Сьогоднішня інформаційна кампанія є одним із напрямів системної роботи Центру демократії та верховенства права в рамках Кампанії “За безпечні дороги”. Іншим важливим кроком у напрямку зміни поведінки українців має стати ухвалення Верховною Радою законопроекту №10131 про підвищення штрафів. Законопроект пропонує підвищити штрафи у 10 разів з 51 до 510 гривень.
Про аналітичне обґрунтування необхідності пристібання та роль у цьому державного та громадського секторів, а також про креативну ідею кампанії на прес-брифінгу (відео) розповіли Артем Біденко, державний секретар Міністерства інформаційної політики України; Олеся Холопік, заступник директора Центру демократії та верховенства права, координатор Кампанії “За безпечні дороги” та Юлія Яшина, директор креативних сервісів Agama Communications.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
09:53
09:49
ТОП новини
Оголошення
10:15, 14 березня
13
01:38, 14 березня
65
12:01, 15 березня
248
14:15, 8 березня
09:25, Сьогодні
4
live comments feed...