В Сумах КП «Электроавтотранс» хочет закупить устаревшее GPS-оборудование

Большинству из нас не надо объяснять значение пословицы «дешевая рыбка – плохая юшка». Впрочем, КП «Электроавтотранс», похоже, не согласно с таким утверждением, ведь в погоне за лучшим ценовым предложением, что, как ни странно, оказалось в два раза дешевле, чем у конкурентов, упустило главное – качество.

Согласно информации на сайте «Прозорро», предложение поставить GPS-оборудование заинтересовало 3 участников:  ФЛП Свитайло С.А., ООО «Украинские навигационные системы» и ООО «СМАРТ САНРАЙЗ».

Но, если у двух последних цена колебалась в пределах заявленной КП «Электроавтротранс», то у первого общая сумма в два раза была ниже от ориентировочной. И если бы кому-то это могло показаться странным, то только не «Электроавтотрансу», который уже намерен подписать договор с частным предпринимателем С.А. Свитайло. Как оказалось позже, причина такой низкой цены состоит в том, что оборудование, которое хочет продать предприниматель, уже давным-давно устарело и не имеет некоторых функций по сравнению с более современными моделями. Что самое главное: в старых образцах нет функции отслеживания плавности движения. То есть, таким «выгодным» оборудованием абсолютно невозможно будет доказать, что водитель вез пассажиров, как дрова.

Не смирившись с логикой покупателя, участник торгов «СМАРТ САНРАЙЗ» подал жалобу, в которой детально описал свои претензии к происходящему. 

«Если бы нам было известно о возможности нарушать технические требования тендерной документации, то предлагаемое нами оборудование не отвечало бы части этих требований и было бы значительно дешевле предложения победителя, что, очевидно, повлияло бы на результат аукциона.

Поэтому прошу исправить это досадное ошибочное решение и перейти к рассмотрению других предложений закупки или предоставить письменный обоснованный ответ на эту жалобу для прикрепления Вашего ответа к жалобам в другие государственные учреждения» - значится в обращении «СМАРТ САНРАЙЗ», полный текст которого приводим ниже языком оригинала.

Ответ от тендерного комитета не заставил себя ждать. Они отстаивают свою позицию и считают, что предложение победителя вполне соответствует всем требованиям, описанным в тендерном предложении.

Впрочем, по-тихому провернуть операцию не удалось. Случившимся заинтересовался секретарь горсовета Андрей Баранов, который на аппаратном совещании поручил директору КП «Электроавтотранс» разобраться в ситуации и не подписывать договор в случае, если товар не соответствует заявленным требованиям.

«Те датчики не поддерживают 2 пункта тендера. Эти функции позволяют контролировать плавность передвижения. Взамен нам предлагают устаревшее оборудование. Но контроль и качество вождения должны быть как в коммунальном, так и в частном транспорте. Если мы закупим датчики, которые не поддерживают требования, то не сможем сделать единую систему. Если оборудование не будет соответствовать условиям, то такие договора не следует подписывать» - сообщил Андрей Баранов.

Текст жалобы "СМАРТ САНРАЙЗ" языком оригинала

Даним зверненням як учасник закупівлі надаю замовнику свою скаргу на рішення про перемогу в закупівлі Фізична особа-підприємниця Свитайло Сергій Андрійович.

Свою скаргу обгрунтовуємо наступною інформацією:

1. На підставі інформації щодо розгляду документів учасників закупівлі Системи моніторингу громадського транспорту від 07.12.2016 https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-11-28-000977-a підтверджується факт відхилення учасника ТОВ «Охоронний Холдінг» по причині невідповідності умовам пункту 16.7 «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі, документація на програмне забезпечення з підтвердженням необхідної функціональної закупівлі, технічні специфікації обладнання відповідно до Додатку № 1 до цієї документації та декларації про відповідність обладнання.».

ТОВ «Охоронний Холдінг» запропонувало в закупівлі обладнання компаніі Teltonika, модель FM1125, яка не відповідала пункту 16.7 тендерної документації у зв'язку з відсутністю в даному обладнанні можливостей заявлених в технічних вимогах, а саме

a. Підтримка декількох профілів налаштувань трекера с дистанційним переключенням.

b. Контроль еталонного водіння водія за рахунок інформації акселерометра при прискореннях, гальмуваннях, різких поворотах, грін драйвінг.

В закупівлі від 29.08.2017 на закупівлю Система моніторингу руху міського комунального транспорту (на автобуси) за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-08-16-000322-a рішенням тендерного комітету перемогу отримав учасник Фізична особа-підприємниц Свитайло Сергій Андрійович, який у складі тендерної пропозиції пропонує ідентичне обладнання компанії Teltonika - модель FM1125, яка в аналогічній закупівлі була відхилена в складі пропозиції ТОВ «Охранний Холдінг». На підставі даного аналізу встановлюється факт протиріччя двох рішень щодо одного й того самого обладнання тим самим підприємством.

2. Невідповідність вимогам тендерної документації закупівлі на моніторинг руху міського комунального транспорту (на автобуси) від 29.08.2017 за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-08-16-000322-a підтверджено інформацією з офіційного сайту виробника Teltonika на якій в технічній документації на трекер моделі FMB630, в пункті 12.1 за посиланням http://teltonika.lt/?media_dl=4983 вказано, що можливість «Контроль еталонного водіння водія автомобіля за рахунок інформації акселерометра при прискореннях, гальмуваннях, різких поворотах», необхідність якої заявлена в тендерній документації називається Eco Driving, а можливість визначення на підставі GPS позицій називається Green Driving. В документації з офіційного сайту виробника Teltonika на трекер моделі FM1125 в пункті 5.4.1 за посиланням http://www.teltonika.lt/?media_dl=4149 вказується можливість підтримки Green Driving, а щодо можливості підтримки функції Eco Driving в документації інформації немає.

Текст опису можливостей Eco Driving and Green Driving з офіційної документації компанії Teltonika привожу нижче:

ECO driving/Green driving Scenarios. Helps to prevent and inspect driver about harsh driving. Eco driving scenario continuously monitors: accelerating, braking and cornering forces depending on build in accelerometer or Green driving depending on GPS. The device inspects driver if needed. Monitoring sensitivity is configurable. Any of the four DOUT can be configured and then controlled by scenario for user needs, buzzer or LED for example. Output activation time after harsh event is also configurable. To save GPRS traffic ECO driving/Green driving event will be generated (included into records) only when FMB630 measured values are higher than those set in configuration, without additional I/O settings. To prevent generating false events, harsh acceleration and harsh braking is monitored only when following conditions are fulfilled:

• Ignition is ON 

• Vehicle speed is equal or higher than 10km/h 

Harsh cornering is monitored only when following conditions are fulfilled: 

•Ignition is ON 

• Vehicle speed is equal or higher than 30km/h

ECO driving or Green driving Scenario: Eco driving is based on accelerometer value and Green driving based on GPS position.

3. Невідповідність вимогам документації закупівлі на систему моніторингу руху міського комунального транспорту (на автобуси) від 29.08.2017 за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-08-16-000322-a підтверджується інформацією з офіційного сайту виробника Teltonika, на якому в технічній документації на трекер моделі FM1125 відсутня можливість «Підтримка декількох профілів налаштування трекера з дістанційнім перемиканням», необхідність наявності якої заявлена в тендерній документації. Присутність даної можливості підтверджується в трекері Teltonika FMB630 в пункті 6.2.3 в документації на офіційному сайті, за посиланням http://teltonika.lt/?media_dl=4983 

4. Невідповідність вимогам документації закупівлі на систему моніторингу руху міського комунального транспорту (на автобуси) від 29.08.2017 за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-08-16-000322-a підтверджується інформацією з офіційного сайту виробника Teltonika, на якому в можливості порівняння моделі FM1125 та моделі FMB630 відсутня опція Eco Driving та опція Profiles і підтверджується їх присутність в моделі FMB630 за посиланням http://www.teltonika.lt/product-compare/?compare=7-51 

5. Невідповідність вимогам документації закупівлі на систему моніторингу руху міського комунального транспорту (на автобуси) від 29.08.2017 за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-08-16-000322-a в частині технічних вимог , а саме:

a. Підтримка декількох профілів налаштувань трекера с дистанційним переключенням

b. Контроль еталонного водіння водія за рахунок інформації акселерометра при прискореннях, гальмуваннях, різких поворотах

підтверджується нашим запитом до офіційного дистриб'ютора компанії Teltonika, який направив запит в компанію Teltonika, на підтвердження невідповідності технічних вимог і отримав підтвердження про відсутність необхідних можливостей (підпункту а та b, пункту 5 цієї скарги) в моделі FM1125 і присутності даних можливостей в моделі FMB630. Копія цього листа за посиланням: https://1drv.ms/b/s!AkNHP0CHfVbZhAhKx79UUgMcfomn 

6. Невідповідність вимогам документації закупівлі на систему моніторингу руху міського комунального транспорту (на автобуси) від 29.08.2017 за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-08-16-000322-a підтверджується необхідністю учасника в ціновій пропозиції вказувати ціну в національній валюті за кожну позицію цінової пропозиції. В ціновій пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Світайло Сергій Андрійович не вказані ціни на програмне забезпечення та на Налаштування програмного забезпечення та датчіків. Відповідно на підставі даної тендерної пропозиції неможливо визначити які саме ціни на товари і послуги необхідно вказувати в договорі і за якою ціною визначати дане програмне забезпечення та налаштування програмного забезпечення та датчіків в бухгалтерському та податковому обліку.

Автор
( 0 оценок )
Изложение
( 0 оценок )
Актуальность
( 0 оценок )
384 просмотра в сентябре