В Сумах сомневаются в прозрачности закупок структурными подразделениями горсовета

На днях планово-бюджетная общественная экспертная комиссия при Сумском горсовете обратилась к городскому голове относительно прозрачности осуществления закупок структурными подразделениями горсовета.

В частности, у общественных экспертов есть претензии к осуществлению закупок департаментом инфраструктуры и управлением капитального строительства и дорожного хозяйства. Эксперты проанализировали закупки не только за этот год, но и за прошлый. Как результат – неполная тендерная документация, отсутствие у подрядчиков разрешений на тот или иной вид работ, неконкурентные процедуры и т.д.

«Так, зокрема, одним із найкрупніших розпорядників бюджетних коштів – Департаментом інфраструктури міста Сумської міської ради – згідно відкритої інформації Системи публічних електронних закупівель ProZorrо близько 80% усіх договорів, як поточного так і минулого років укладено на неконкурентній основі. Та навіть за результатами конкурентних процедур виникає чимало питань.

Для прикладу, кілька зауважень до закупівель 2017 року.

Роботи з капітального ремонту електричних мереж вуличного освітлення по ТП-60, оголошення від 10.03.2017, очікувана вартість 1996,6 тис.грн., переможець ФОП Біцак В.Ю. :

- невідповідність поданих пропозицій вимогам тендерної документації (відсутні дозволи на виконання висотних робіт та використання спецтранспорту, подання прострочених сертифікатів, наявне не все необхідне обладнання, не надано підтвердження наявності кваліфікованих працівників, невідповідності щодо документації з підтвердження якості продукції та гарантійного терміну експлуатації); - невідхилення неналежної пропозиції тендерним комітетом; - розбіжності між договором та тендерною пропозицією щодо вартості виконання робіт; - не оприлюднення додатків до договору, що є його невід'ємною частиною.

Послуги з виконання техдокументації на земельну ділянку за адресою вул. Горького, 21, оголошення від 06.04.2017, очікувана вартість 1500,0 тис.грн., переможець КП СМР "АБК" :

- окремі невідповідності поданих пропозицій вимогам тендерної документації (неналежне оформлення документів про наявну матеріально-технічну базу та кваліфікованих працівників, неналежне забезпечення пропозиції банківською гарантією, подання електронних документів не у запитуваному форматі); - невідхилення неналежної пропозиції тендерним комітетом.

У іншого крупного розпорядника коштів – Управління капітального будівництва та дорожнього господарства – розподіл конкурентних та неконкуретних закупівель є абсолютно протилежним: питома вага прямих договорів – близько 20%. Та й зауважень до конкурсних торгів значно більше.

Далі – приклади закупівель робіт Управлінням.

Реконструкція Театральної площі, оголошення 20.01.2017, очікувана вартість 14050,2 тис.грн., переможець ТОВ "Зеніт-Брук":

- порушення вимог Закону №922-VІІІ (відсутність у документації проекту договору, не передбачення заходів із захисту довкілля); - невідповідність поданих пропозицій вимогам тендерної документації (відсутнє необхідне обладнання, матеріально-технічна база та кваліфіковані спеціалісти, ненадання електронного файлу банківської гарантії, подання копій документів замість оригіналів); - невідхилення неналежної пропозиції тендерним комітетом; - використання власної оцінки тендерних пропозицій з порушенням визначеного законом порядку; - невизначення конкретного терміну дії договору; - неоприлюднення додатків до договору, що є його невід'ємною частиною.

Реконструкція будівлі МЦ "Романтика", оголошення 19.01.2017, очікувана вартість 30553,2 тис.грн., переможець ТОВ "Топаз":

- порушення вимог Закону №922-VІІІ (відсутність обов'язкової для об'єктів вартістю понад 20 млн.грн. антикорупційної програми); - невизначення конкретного терміну дії договору; - неоприлюднення додатків до договору, що є його невід'ємною частиною.

Ремонт дороги в районі будинку №30 по вул. С.Табали, оголошення 24.03.2017, очікувана вартість 3507,3 тис.грн., переможець ТОВ "Зеніт-Брук":

- невідповідність поданих пропозицій вимогам тендерної документації (не в повному обсязі наявна необхідна матеріально-технічна база, ненадання електронного файлу банківської гарантії, подання копій документів замість оригіналів); - невідхилення неналежної пропозиції тендерним комітетом; - використання власної оцінки тендерних пропозицій з порушенням визначеного законом порядку; - невідповідність договору тендерній пропозиції (положення про 30% авансу); - неоприлюднення додатків до договору, що є його невід'ємною частиною», - говорится в сообщении.

Учитывая выше изложенное, общественная комиссия просит рассмотреть вопрос о привлечении ответственных должностных лиц указанных выше структурных подразделений Сумского городского совета к дисциплинарной ответственности.

Автор
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)