• Головна
  • У Сумах можна зареєструвати шлюб за добу
08:30, 24 квітня 2017 р.

У Сумах можна зареєструвати шлюб за добу

Ковпаківський районний у місті Суми відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Сумській області інформує, що з метою апробації європейських стандартів у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, спрямованих на створення сприятливих умов для отримання фізичними особами адміністративних послуг у зазначеній сфері, та для забезпечення реалізації гарантованого державою права на шлюб, зокрема для учасників антитерористичної операції та внутрішньо переміщених осіб, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 502-р запроваджено реалізацію пілотного проекту щодо державної реєстрації шлюбу у скорочені строки за обраним заявниками місцем.

Наведений пілотний проект передбачає можливість проведення державної реєстрації шлюбу у місці та у строк, визначений заявниками, у тому числі в день подання відповідної заяви.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України «Про запровадження реалізації пілотного проекту щодо державної реєстрації шлюбу» від 13.07.2016 № 502-р, зі змінами, з 11 січня 2017 року місто Суми долучилось до переліку міст де діє пілотний проект Міністерства юстиції України «Шлюб за добу».

Організатором пілотного проекту «Шлюб за добу» у місті Суми є Комунальний заклад Сумської обласної ради – Сумський обласний науково-методичний центр культури і мистецтв, який знаходиться за адресою : м. Суми, вул. Петропавлівська, 49. тел. (0542) 22-00-52.

Механізм надання даної послуги доволі простий. Чоловік та жінка, за умови досягнення шлюбного віку звертаються до організатора державної реєстрації шлюбу (незалежно від місця проживання та громадянства), обирають місце та час реєстрації, узгоджують з організаторами всі процедурні питання. Після цього між організатором і заявниками укладається договір у письмовій формі, подається заявка на проведення державної реєстрації шлюбу.

Подана заявка невідкладно передається до відділу ДРАЦС.

Працівник відділу ДРАЦС перевіряє документи, складає та надає на підписання нареченим заяву про державну реєстрацію шлюбу, після чого забезпечує проведення державної реєстрації шлюбу, в тому числі урочистої церемонії весілля у місці та в певний час, що були обрані нареченими.

На підтвердження проведеної державної реєстрації видаються свідоцтва про шлюб.

Нареченим необхідно підготувати на надати наступні документи:

1. Паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства. У разі, якщо заявником є іноземець, особа без громадянства, та додати документ, що підтверджує законність його (її) перебування на території України;

2. У разі, якщо заявники або один з них раніше перебували у шлюбі – документи, що підтверджують припинення попереднього шлюбу або визнання шлюбу недійсним (свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, про визнання шлюбу недійсним, яке набрало законної сили, свідоцтво про смерть одного з подружжя, висновок відділу державної реєстрації актів цивільного стану про анулювання актового запису про шлюб, який є недійсним тощо);

Документи складені іноземною мовою, подаються разом з їх перекладами на українську мову, засвідченому в установленому порядку.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#шлюбзадобу #реєстрація
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...