• Головна
  • У Ромнах також проблеми з маршрутками. Раптові виконкоми
15:30, 7 березня 2017 р.

У Ромнах також проблеми з маршрутками. Раптові виконкоми

3 березня Виконком Роменської міськради раптом провів позачергове засідання в порядку денного якого стояло одне питання – підвищення тарифів на проїзд в автобусах з 2,50 до 3,50.

Жодних об’єктивних підстав для проведення позачергового засідання влада не мала. В порушення Закону «Про доступ до публічної інформації» проект рішення не було оприлюднено за 20 днів (воно з’явилось тільки минулої середи).

Розгляд будь-яких тарифів взагалі не повинен був відбутися адже розрахунки не відповідали вимогам законодавства. Про це знав і сам міський голова і його вірні помічники. Але знехтували. Виявилось, що порушення законодавства – не таке вже велике порушення як для великого «господарника» всіх часів.

ТРІШКИ ІСТОРІЇ: Міська влада дуже не любить згадувати те, що перше ж рішення про підвищення тарифів на проїзд до 2,5 в серпні 2014 року було абсолютно незаконним. Відповідне рішення про це склав Антимонопольний комітет, який чітко вказав, що міська влада легімітизувала порушення прав громадян ухваливши рішення на базі недостовірних розрахунків перевізників.

Міська рада навіть подала до суду на Антимонопольний комітет але звичайно програла і в першій і в другій інстанції (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/52141301 та http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/54600559 ).

ЩО НЕ ТАК: Не так майже все. Якщо згідно законодавства зазначено, що тарифи базуються на економічно обґрунтованих розрахунками, то з цим «економічно обґрунтованим» якраз і не склалося.

Основні порушення було оголошено 27 лютого під час громадської ради, де були присутні заступники мера Іван Яременко, Ігор Тетірко, секретар ради Валерій Мицик та «експерти виконавчого комітету». Перелік основних порушень такий:

1. В порушення пунктів 8.2.1-8.2.2 Порядку погодження тарифів на перевезення пасажирів, затверджених рішенням Виконавчого комітету РМР №39 від 17.03.2010р. (далі Порядок) перевізниками не подано копії статистичної звітності про перевезення пасажирів та обстежень пасажиропотоку.

Таким чином дані щодо кількості перевезених пасажирів, зазначені в Розрахунках граничного тарифу, поданих до Виконкому РМР фактично не перевірялися та не мають документального підтвердження (тут виконком раптом згадав про обстеження пасажиропотоку яке проводилося в 2015 студентами КНЕУ але згідно Порядку можна посилатися тільки на ті обстеження, які проводилися не раніше ніж за рік до подання розрахунків і горе виконкомівці сіли на міль).

2. Згідно пункту 8.4 Порядку встановлено, що перевізники мають подавати економічні розрахунки для кожної марки автомобіля окремо з технічним обґрунтуванням всіх статей витрат.

Натомість всіма перевізниками надані розрахунки виключно для автомобілів марки ПАЗ, тоді як фактично, згідно наданої Виконавчим комітетом РМР інформації, по маршрутах 1, 2, 7 використовуються автобуси інших марок.

3. Згідно пункту 8.5 Порядку перевізник разом із заявою зобов’язаний надати копії трудових договорів з працівниками.

В порушення вимог Порядку такі договори не надані, що унеможливлює перевірку достовірності статей витрат на заробітну плату (які складають 10,8 мільйонів гривень для всіх маршрутів разом).

4. Відповідно пункту 2.2 Методики розрахунку тарифів, затвердженою Постановою КМУ 1175 від 17.11.2009 року (далі Методика) витрати перевізника плануються на підставі обґрунтованих фактичних витрат перевізника за попередній рік.

Перевізниками ж не надано жодної інформації про фактичні витрати на перевезення пасажирів за попередній рік. Чим порушено вимоги Методики.

Перевізниками до розрахунків включені витрати на утримання апарату управління в сумі 125 тисяч гривень на рік на один автобус. Враховуючи затверджену кількість рейсів на маршрутах 29 отримаємо загальну суму 3,6 мільйони гривень на неіснуючий апарат управління.

За законом, якщо розрахунки містять необгрутовані дані або подано не всі документи заява повертається перевізнику і на тому весь розгляд завершується. Але сталося зовсім не так.

ЗА ВСЕ ВЖЕ ЗАПЛАЧЕНО: Саме так можна пояснити подальші дії міської влади. Скликається позачергове засідання виконкому (яке проводиться у виняткових випадках за нагальної потреби) і таємно голосується рішення «ЗА» 3,50.

«Кажете, порушення законів – наплювати! Кажете не маємо права – наплювати! Кажете суперечить інтересам громади – наплювати!».

Саме таке ставлення до своєї громади продемонструвала міська влада на чолі з Сергієм Салатуном. Якій байдуже, що вимагає закон. За все заплачено і відступати нікуди.

Ти перетинаєш Рубікон, коли обіцяєш те, чого не маєш права обіцяти. Сидячи у затишних кабінет виконкому місцеві чиновники забувають два головних постулати, за якими мають жити: «діяти виключно від імені та в інтересах громади» (Закон «Про місцеве самоврядування») і «діяти виключно в порядку та у спосіб, визначений законодавством» (Конституція України).

Сторони таємної корупційної угоди потискають одне одному руки і Рубікон перейдено – назад дороги немає...

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#маршрутки #ромни
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...