У СумДУ відбулося нагородження переможців молодіжного фестивалю реклами «Восьма барва»

23 жовтня 2014 року у Літературній вітальні Сумського державного університету відбулося нагородження переможців та дипломантів Молодіжного фестивалю реклами «Восьма барва». На фестиваль було представлено більше 90 макетів соціальної реклами. Захід проводився у межах святкування Дня рекламіста, який вже втретє відзначають студенти спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» СумДУ.   Соціальна реклама створювалася студентами на теми «Привабливі Суми», «Двері в Європу відкрито?» та «Чоловік і жінка: рівність і справедливість». Студентські роботи оцінювало журі фестивалю, до якого ввійшли фахівці у галузі реклами та мас-медіа. Журі визначило переможців та дипломантів Молодіжного фестивалю реклами «Восьма барва». Було вручено призи за перше місце, за два других місця, а також п’ять заохочувальних дипломів від журі.   Переможці Молодіжного фестивалю реклами «Восьма барва»: І місце - Кравченко Марина, студентка групи РК-21 СумДУ, соціальна реклама «Мрії – здійснюються! Імена – закарбовуються! Віра – не змінюється! Історія – зберігається!» ІІ місце - Давиденко Ольга, студентка групи РК-41 СумДУ, соціальна реклама «Sumy. Effect, that you never forget» ІІ місце - Кривошеєнко Анастасія, студентка групи РК-41 СумДУ, соціальна реклама «Europe. Реальність чи фантастика?»   Дипломанти Молодіжного фестивалю реклами «Восьма барва»: Касьян Олена, студентка групи РК-32 СумДУ, соціальна реклама «Легковажність або безпечність» Литвиненко Анастасія, студентка групи ЖТ-41 СумДУ, соціальна реклама «Суми – місто, що надихає геніїв!»  Поддубний Іван, студент групи РК-42 СумДУ, соціальна реклама «Суми. Відчуваєш, що живеш!»  Селегень Вікторія, студентка групи РК-42 СумДУ, соціальна реклама «Ми народжуємо європейське майбутнє!»  Щербак Єлізавета, студентка групи РК-21 СумДУ, соціальна реклама «Суми. Відкрий очі. Відчуй серцем»   На думку членів журі, автори відзначених робіт продемонстрували креативність, вміння генерувати рекламні ідеї та якісно втілювати їх у життя.   «Участь студентів у фестивалях реклами дозволяє їм розкрити творчі здібності, допоможе у створення власного рекламного портфоліо та у майбутньому працевлаштуванні в галузі реклами та мас-медіа»,  - зазначив Ярослав Яненко, голова оргкомітету Молодіжного фестивалю реклами «Восьма барва», керівник секції «Реклама і зв’язки з громадськістю» Сумського державного університету.