У багатьох мешканців області виникли проблеми зі зв'язком

 У багатьох мешканців області виникли проблеми зі зв'язком протягом цієї доби.

Оператор Vodafone повідомляє про аварійну ситуацію у мережі.

Що робити, аби залишатися на зв'язку, поки все полагодять?

У налаштуваннях вашого телефону:

  • Вимкнути автовибір мережі на Android: Налаштування — Мобільна мережа (або Підключення). Оператор на iOS: Параметри — Стільникові дані — Вибір мережі
  • Знайти та вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR або LIFECELL 3. Якщо зареєструватися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу.

Перевірте можливість вихідного дзвінка, SMS.

Це внутрішній роумінг, він безкоштовний.