Приміщення сервісних центрів Пенсійного фонду України приведені до єдиних стандартів Пенсійного фонду України. Наприкінці 2019 року на Тростянеччині презентували оновлений сервісний центр.
Оновлення сервісного центру є частиною проєкту відкритий пенсійний простір – нової філософії змін у наданні пенсійних послуг, в основі яких нова якість та зміст послуг, компетентність фахівців, доступність, повага до клієнта.
Відкритий просторий зал поєднує зону обслуговування і зону очікування. Клієнти Пенсійного фонду можуть отримати послуги і необхідну допомогу на засадах компетентності, привітності, оперативності за стандартами, однаковими для всіх, з увагою до кожного клієнта.
У відкритому залі робочі місця спеціалістів обладнані сучасною технікою та окремою точкою доступу до веб-порталу електронних послуг. У зоні очікування відвідувачі можуть ознайомитись з пенсійними новинами, актуальною інформацією про права та сервіси, що забезпечуються громадянам, скористатись кулером, аптечкою, переглянути інформаційні соціальні ролики.
Оновлений Тростянецький відділ обслуговування громадян працює з понеділка по п’ятницю з 8 до 17.15 години без перерв. У зв’язку з розташуванням відділу обслуговування на другому поверсі, особам з обмеженими фізичними можливостями рекомендують звертатися до фахівця Пенсійного фонду, що здійснює прийом громадян у Тростянецькому ЦНАПІ щосереди з 10 до 13 години, пише сайт ОДА.