В Сумах ищут арендаторов для 12 нежилых помещений

Департамент обеспечения ресурсных платежей объявил конкурс на право аренды недвижимого коммунального имущества.

Состоится такой 15 августа в 14:00 по адресу: г. Сумы, площадь Независимости, 2 (каб. № 59).

Тогда будут искать арендаторов для 12 нежилых помещений.

Заявки на участие в конкурсе принимаются до 10 августа до 15:00 включительно.

Дополнительную информацию можно получить в департаменте обеспечения ресурсных платежей по телефону: 70-04-13.

Условия конкурса

з/п

Назва об’єкта

Адреса об’єкта

Площа, кв.м.

Благоустрій об’єкта

Початковий розмір місячної орендної плати, грн.

за 1 кв.м.

1.

нежитлове приміщення

вул. Білопільський шлях, 26/3

24,0

приміщення не обладнане інженерними комунікаціями

80,00

2.

нежитлове приміщення

вул. Бельгійська, 30/1

24,0

приміщення не обладнане інженерними комунікаціями

113,00

3.

нежитлове приміщення

вул. Охтирська,

44-А/1

24,1

приміщення не обладнане інженерними комунікаціями

75,00

4.

нежитлове приміщення

вул. Герасима Кондратьєва, 122/1

23,9

приміщення не обладнане інженерними комунікаціями

89,00

5.

нежитлове приміщення

вул. Інтернаціоналістів, 18/2

24,1

приміщення не обладнане інженерними комунікаціями

80,00

6.

нежитлове приміщення

просп. М. Лушпи, 11/1

24,0

приміщення не обладнане інженерними комунікаціями

72,00

7.

нежитлове приміщення

пров. Гетьманський, 40/1

24,1

приміщення не обладнане інженерними комунікаціями

62,00

8.

нежитлове приміщення

вул. Юрія Вєтрова, 4/2

24,1

приміщення не обладнане інженерними комунікаціями

45,00

9.

нежитлове приміщення

вул. Заливна, 15/1

23,9

приміщення не обладнане інженерними комунікаціями

77,00

10.

нежитлові приміщення

вул. Лучанська, 45,

І поверх

28,0

приміщення обладнані інженерними комунікаціями

66,00

11.

нежитлові приміщення

вул. Нахімова, 21,

І поверх

56,0

приміщення обладнані інженерними комунікаціями

50,00

12.

нежитлові приміщення

просп.

М. Лушпи, 12,

І поверх та підвал

(І поверх - площа 284,5 кв.м, підвал - площа 364,6 кв.м)

649,1

приміщення обладнані інженерними комунікаціями, які знаходяться в неробочому стані

42,00

Умови конкурсу:

1. Розмір орендної плати.

2. Ефективне використання об’єкта оренди за цільовим призначенням.

3. Дотримання вимог експлуатації об’єкта.

4. Компенсація переможцем конкурсу витрат Орендодавця на здійснення незалежної оцінки об’єкта оренди у розмірі 1700,00 грн. (без ПДВ) (за Об’єкти №№ 1-9).

5. Об’єкт передається в оренду на умовах типового договору оренди нерухомого комунального майна, затвердженого рішенням Сумської міської ради від 26.04.2017               № 2028-МР «Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 26.10.2011                       № 896-МР «Про затвердження Порядку передачі в оренду майна комунальної власності територіальної громади міста Суми»» (зі змінами) строком на 2 роки 11 місяців з правом подальшого продовження за умови належного виконання орендарем договірних зобов’язань.

6. Конкурс проводиться з використанням відкритості пропонування розміру орендної плати за принципом аукціону.

7. У разі, якщо переможець конкурсу протягом 30 календарних днів з дати підписання наказу за результатами конкурсу не звернувся до Орендодавця про укладення договору та не надав без поважних причин відповідні документи для укладання договору, Орендодавець може відмовитися від укладення договору оренди. Новим переможцем конкурсу визначається той учасник конкурсу, розмір останньої пропозиції якого був найбільшим з пропозицій інших учасників конкурсу, про що Орендодавець складає наказ. У разі відмови від укладення договору оренди новим переможцем, Орендодавцем може бути повторно оголошено конкурс щодо передачі в оренду того самого майна.

Документи, що подаються учасником конкурсу:

1. Заява про участь у конкурсі, в якій зазначається найменування юридичної особи, прізвище, ім’я, по-батькові суб’єкта підприємницької діяльності-фізичної особи, юридична адреса або місце проживання, контактний телефон, функціональне використання об’єкта оренди (зазначається відповідно до додатку 2 до рішеннявід 29 березня 2017 року № 1922-МР «Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 01 лютого 2012 року № 1186-МР «Про затвердження Методики розрахунку орендної плати за майно територіальної громади міста Суми та пропорції її розподілу та Типового договору оренди нерухомого комунального майна» (зі змінами)», яке оприлюднено на інформаційному порталі Сумської міської ради: www.smr.gov.ua).

Заява подається на ім’я директора департаменту забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради, за адресою: 40009, м. Суми, вул. Садова, 33.

2. До заяви додаються:

а) для учасників, які є юридичними особами:

- копії установчих документів, завірені нотаріально;

- відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних                                       осіб-підприємців та громадських формувань із обов’язковим зазначенням наступної інформації: види діяльності; дані про перебування юридичної особи у процесі припинення; дані про перебування у процесі провадження у справі про банкрутство, санації; відомості з відомчих реєстрів органів статистики, Державної фіскальної служби, Пенсійного фонду України або їх правонаступників;

- документи, що посвідчують повноваження представника юридичної особи (завірені копії наказу про призначення керівника, довіреності, паспорту);

- завірену належним чином копію звіту про фінансові результати претендента з урахуванням дебіторської і  кредиторської заборгованостей за останній рік;

- інформацію про засоби зв'язку з ним.

б) для учасників, які є фізичними особами:

- копію документа, що посвідчує особу, або належним чином оформлену довіреність;

- відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань із обов’язковим зазначенням інформації: види діяльності; дата реєстрації рішення фізичної особи–підприємця про припинення підприємницької діяльності, відомості з відомчих реєстрів органів статистики, Державної фіскальної служби, Пенсійного фонду України або їх правонаступників;

- завірену належним чином копію декларації про доходи або звіту суб'єкта  малого підприємництва - фізичної особи-платника єдиного податку;

- інформацію про засоби зв'язку з ним.

3. Пропозиції та зобов’язання щодо виконання умов конкурсу, в тому числі розмір місячної орендної плати за 1 кв.м.

4. Додаткові пропозиції до договору оренди (варіанти поліпшення орендованого майна).

5. Пропозиції та документи, зазначені у пунктах 2, 3, 4 претендентами на участь у конкурсі подаються Орендодавцю у належно оформлених конвертах з написом «Пропозиції на конкурс учасника на об’єкт за адресою …» та «Документи на конкурс учасника на об’єкт за адресою…», скріплених печаткою претендента на участь у конкурсі або власним підписом.

10:16, Сьогодні