У Сумах заяву на шлюб віднині можна подавати онлайн

Ковпаківський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Сумського міського управління юстиції інформує, що з 07 вересня 2015 року працює веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».

На порталі «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» Ви можете записатись на прийом до відділу ДРАЦС у зручний для Вас час, задати питання в онлайн режимі, подати заяви на реєстрацію актів цивільного стану.

Адреса Веб-порталу - dracs.minjust.gov.ua

Для того, щоб скористуватися Веб-порталом, користувачу необхідно зареєструватися, виконавши відповідні дії:

- на Головній сторінці Веб-порталу обрати вкладку «Первинна реєстрація».

- заповнити поле «Логін», який буде використовуватись для входу на Веб-портал.

- в поле «Електронна адреса» необхідно ввести існуючу електронну адресу, на яку буде надіслано підтвердження проведення реєстрації на порталі.

- заповнити поле «Прізвище, ім’я, по батькові».

- поставити мітку щодо згоди на передачу та обробку персональних даних.

- поставити мітку щодо ознайомлення з порядком роботи з веб-порталом. Для відкриття порядку необхідно натиснути на посилання «порядком роботи з веб-порталом».

- далі необхідно натиснути кнопку [Реєстрація]. З’явиться повідомлення «Користувача «логін» створено. Пароль відправлено на електронну адресу.» На вказану електронну адресу буде надіслано повідомлення щодо реєстрації на порталі.

- Для входу в особистий кабінет необхідно перейти за посиланням, яке вказано в повідомленні, та ввести логін та запропонований пароль. Далі натиснути кнопку [Вхід].

З використанням функціональних можливостей Веб-порталу користувач може:

- заповнити відповідну заяву, передбачену чинним законодавством;

- надіслати до відділу державної реєстрації актів цивільного стану скан-копії документів, необхідних для державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, у форматі, придатному для роздрукування або зчитування цих документів в електронному вигляді;

- здійснити попередній запис на відвідування відділу державної реєстрації актів цивільного стану із зазначенням зручних дати і часу;

- оплатити з використанням платіжних систем послуги відділу державної реєстрації актів цивільного стану;

- отримати консультації працівників відділу державної реєстрації актів цивільного стану щодо надісланих через Веб-портал заяв або звернень.

Увага! У разі направлення заяви або звернення щодо державної реєстрації шлюбу користувачу необхідно не пізніше трьох робочих днів після отримання повідомлення про результати її/його розгляду звернутись особисто до відділу державної реєстрації актів цивільного стану для підписання заяви, сформованої на підставі звернення.

Подання до відділів державної реєстрації актів цивільного стану звернень щодо заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет не звільняє від необхідності особистого звернення користувача до відділу та подання ним документів, передбачених законодавством.

За достовірність даних, поданих до відділів державної реєстрації актів цивільного стану через Веб-портал, відповідає користувач.

Оплата вартості послуг зв'язку (послуг операторів телефонного зв'язку, Інтернет-провайдерів тощо) та інших послуг, пов'язаних із забезпеченням їхніх технічних можливостей для користування Веб-порталом, здійснюється користувачами на загальних підставах.

Інформацію надала начальник Ковпаківського РАГСу Горбаченко Вікторія Анатоліївна

Автор
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)