• Головна
  • Активісти ВМГО «Молодь Демократичного Альянсу» перевірили «фантастичні» розрахунки перевізників (іфограіфка)
іфограіфка
15:00, 23 липня 2014 р.

Активісти ВМГО «Молодь Демократичного Альянсу» перевірили «фантастичні» розрахунки перевізників (іфограіфка)

іфограіфка

У квітні цього року перевізники подали до департаменту фінансів нові розрахунки тарифу на проїзд у міському транспорті, які складали – 3 грн, а вже у травні на 4 грн.

Активісти Сумського обласного осередку «Молоді Демократичного Альянсу» розібрали подані перевізниками розрахунки та виявили цілий ряд їх невідповідності (неадекватності) з реальним станом речей. Згідно до цих розрахунків поданих перевізниками:

В одному автобусів, який обслуговує міський автобусний маршрут загального користування за один рейс проїжджає в середньому від 6,6 до 12,3 пасажирів. (інфографіка Рис.1)

За даними Сумського тер. відділення Антимонопольного комітету України реальний пасажиропотік занижений перевізниками у 8-10 разів.

Ціна на паливо, зокрема газ (пропан-бутан) завищена близько на 1,5 грн/л. (і це в порівнянні з роздрібною ціною). Таким чином перевізники записують у графу «видатки» близько 250000-500000 грн/рік за один маршрут, що дає можливість приховати ці кошти. До речі і у різних перевізників ціни на паливо доволі сильно різняться, на близько 20%. Дивно, не правда? Рис 2.

Вказано, що на автобусних маршрутах за номером понад 50 працюють також і автобуси великої пасажиромісткості, яких насправді в такій кількості на маршруті немає. http://rama.com.ua/poiskah-avtobusa-sumah-proveli-reyd-po-proverke-perevozchikov-foto-i-video/#ad-image-0

http://www.dancor.sumy.ua/news/newsline/132835.

Це дає змогу вказати завищені витрати на паливо, оскільки ці автобуси заправляються дизельним паливом, а також мають більш дорогі шини та акумулятори.

У деяких розрахунках перевізників ціна на мастильні матеріали завищені у 2-3 рази. Рис 2.

Активісти вважають, що деякі перевізники поставили реальні і деякі, навіть частково занижені ціни на паливно-мастильні матеріали та запасні частини оскільки ці тарифи, скоріше за все, буде пильно перевірені територіальним відділенням Антимонопольного комітету. На заниженні пасажиропотоку зіграли всі, бо даний факт набагато важче перевірити.

«За даним фактом, ми, у найкоротший період, будемо звертатись до Сумського територіального відділення Антимонопольного комітету та вимагати відкриття справ за надання сфальсифікованих даних. Яка реальна ситуація з пасажирськими перевезеннями в місті, скільки реально пасажирів проїжджає в автобусі за один рейс, та яка вартість комплектуючих матеріалів може легко перевірити кожен сумчанин. Факт суттєвого завищення видатків і заниження доходу є лише показником того, що реальних , економічно обґрунтованих підстав для підвищення тарифу немає», - запевняє голова осередку Шестерньов Дмитро.

В організації сподіваються, що декларування співпраці з територіальним відділенням Антимонопольного комітету не залишаться лише на словах ,та впевнені що існуючий тариф в 2 грн. повністю покриває всі витрати та забезпечує більш ніж достатній дохід перевізникам враховуючи загальний економічний стан в країні. Цю, та подальшу діяльність руху «НІ транспортному беззаконню – Суми» буде висвітлюватися у групі за посиланням: http://vk.com/transport_sumy

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#перевізники
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...