• Головна
  • Готові шаблони або самостійна версія розсилки: що краще
Новини компаній
11:55, 17 січня 2022 р.

Готові шаблони або самостійна версія розсилки: що краще

Новини компаній

Що ефективніше: використовувати вже створені заготовки або використовувати HTML-редактор для розсилки

Готові шаблони або самостійна версія розсилки: що краще, фото-1

Коли людина тільки починає налаштування email-розсилки, йому здається, що це неймовірно складна справа. Насамперед, проблеми виникають із створенням шаблонів листів. Кожному хочеться, щоб його повідомлення було красивим і цікавим для користувачів, але не всі розуміють, як досягти такого ефекту. Зазвичай на допомогу приходять готові шаблони. Однак, чи завжди виправдане таке рішення? Адже багато цікавих елементів можна додати до листів самостійно, використовуючи якісний HTML-редактор.

Які елементи включають готові шаблони

Щоб вибрати відповідний шаблон для розсилки або створити його самостійно, спочатку потрібно визначити, з яких частин він складається. Стандартний варіант розташування елементів електронного листа можна знайти на таких популярних сервісах, як Мейлчімп, Юнісендер, Гетреспонс та ін.

Він включає такі елементи:

  • хедер – верхня частина розсилки, яка може бути оформлена у стилі основного сайту;
  • текстові блоки – містять основне інформаційне навантаження;
  • заголовки – дозволяють наголосити на основних моментах змісту листа;
  • кнопки CTA – вносять елементи інтерактиву: натиснувши ними, користувач робить одне з цільових дій;
  • банери – привертають увагу до теми повідомлення (наприклад, «Розпродаж», «Нова колекція» тощо).

У нижній частині шаблону має бути кнопка «Відписатися» для користувачів, які не бажають більше отримувати повідомлення.

Як вибрати готовий шаблон

Сервіси створення розсилки пропонують безліч варіантів шаблонів: від повсякденних до святкових. Щоб знайти серед них варіант, що підходить саме вам, спробуйте кілька видів оформлення листа. Так простіше візуально визначити, який шаблон більше відповідає вашому стилю.

Дуже важливо, щоб готове розсилання містило елементи, властиві основному сайту. Так ви зробите бренд більш пізнаваним, що надалі призведе до збільшення відвідуваності сайту і, відповідно, зростання продажів. Намагайтеся неодноразово згадати назву компанії, щоб клієнт зрозумів, від кого саме він отримує повідомлення.

Редактори для самостійної верстки email-розсилки

Багато користувачів вважають готові варіанти розсилки безликими, тому намагаються створити власні варіанти, більш персоніфіковані та пов'язані саме з їхнім бізнесом. Щоб вставити власний дизайн на сайт зі створення та надсилання електронних листів, потрібен HTML-код. Його можна отримати самостійно, використовуючи найпопулярніші онлайн-сервіси.

  • BEE. Візуальний редактор без підтримки AMP, який дозволяє надіслати необмежену кількість повідомлень та містить безліч варіантів готових шаблонів, на які можна орієнтуватися під час створення власного листа.
  • Stripo. Зручний та простий редактор, що дозволяє створювати адаптивні шаблони. Це означає, що ваші листи однаково добре виглядатимуть як на екранах ПК, так і на мобільних пристроях. Після верстки шаблону HTML-код можна експортувати до будь-якого популярного сервісу розсилки електронних повідомлень.
  • Tilda Publishing. Простий конструктор з обмеженим набором функцій. Підходить для створення не лише електронних листів, а й сайтів та лендінг-сторінок. Функціонально і з погляду зручності значно поступається двом попереднім сервісам.

Якщо ідеї щодо самостійного створення дизайну для розсилки не знаходяться, варто звернутися до сервісу Really Good Emails. Тут зібрані різноманітні ідеї, які підійдуть для власників різних типів бізнесу та допоможуть зацікавити клієнтів у послугах компанії.

Рекомендації щодо створення шаблонів самостійно

  • При створенні всіх елементів листа (у тому числі кнопок) використовуйте лише табличну верстку та теги.
  • У перших розсилках має бути не більше 20% зображень (решту повинен становити корисний контент).
  • Не вставляйте у розсилку елементи Java Script, Flash або Active X, оскільки багато поштових систем сприймають їх як потенційно небезпечний контент.
  • Не використовуйте незвичайні шрифти у текстовому форматі: краще замініть їх на написи у вигляді картинок.
  • Уникайте стоп-слів та виразів, які викличуть у клієнтів негативні асоціації (наприклад, «заробіток», «швидкі гроші» тощо), – з ними лист точно потрапить до папки «Спам».
  • Намагайтеся, щоб підсумковий розмір e-повідомлення не перевищував 100 кБ.
Готові шаблони або самостійна версія розсилки: що краще, фото-2

Самостійна верстка або готові шаблони: що краще

Відповідь це питання залежить від особистих переваг автора розсилки та мети, яку він переслідує. Якщо перед вами стоїть завдання створити інформативне повідомлення та надати його користувачам у привабливому вигляді, варто придивитися до готових шаблонів. Їх на сайтах-конструкторах представлено досить багато, тому вам точно вдасться знайти унікальний варіант для власних e-повідомлень.

Якщо ви плануєте зробити редизайн розсилки або додати якісь нові незвичайні елементи, скористайтеся HTML-редактором для самостійної верстки. Більшість сучасних програм має доступний інтерфейс і дозволяє створити гарний шаблон за півгодини.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...