• Головна
  • Реєстрація статуту в новій редакції для ТОВ
Новини компаній
16:02, 11 жовтня

Реєстрація статуту в новій редакції для ТОВ

Новини компаній
Реєстрація статуту в новій редакції для ТОВ, фото-1

Власники кожного підприємства рано чи пізно стикаються з необхідністю змінити будь-які його дані. Наприклад - юридичну адресу, назву, засновників, директора, КВЕД та інше. Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб ...» передбачено, що зміни в статуті ТОВ або будь-якого іншого підприємства вступають в силу тільки після їх реєстрації в єдиному державному реєстрі. З цього випливає, що поміняти будь-які дані підприємства можливо тільки за допомогою подачі необхідних документів державному реєстратору.

Вашій компанії потрібна реєстрація статуту в новій редакції для ТОВ? У такому разі вам варто скористатися юридичною допомогою компанія «ENTIRE»!

Внесення змін до статуту ТОВ або іншого підприємства. Які документи необхідно скласти?

  • По-перше, необхідно підготувати протокол загальних зборів. У цьому документі необхідно вказати, які саме зміни необхідно провести і в чому суть цих змін.
  • По-друге, необхідно підготувати нову редакцію статуту підприємства.
  • По-третє, необхідно заповнити заяву про державну реєстрацію змін форми 3 і сплатити реєстраційний збір.

Всі вищевказані документи повинні бути правильно складені фахівцем адвокатом, інакше державний реєстратор відмовить в реєстрації змін до статуту, що загрожує втраченим часом і коштами. Адже часто так трапляється, що попередній директор підприємства вже звільнився, а новий не має права підпису, оскільки зміни вступають в силу, тільки після реєстрації таких змін в реєстрі. В результаті на підприємстві нікому підписувати відомості на видачу зарплати, договори та інші бухгалтерські документи. Щоб уникнути подібних ситуацій звертайтеся тільки до фахівця з реєстрації змін до статуту, який максимально оперативно зробить цю роботу!

Порядок реєстрації змін до статуту при зверненні до адвоката

Щоб провести зміни в статут ТОВ, необхідно надати статут підприємства в останній редакції і ті дані і документи які змінюються. Наприклад, якщо змінюються засновники або директор, то необхідно надати копії їх паспортів, якщо міняється адреса, то повідомити нову адресу і т.д. Далі адвокат готує повний пакет документів - протокол загальних зборів, статут в новій редакції, заповнює заяву та оплачує реєстраційний збір. Важливо! З 2016 протокол загальних зборів і статут у новій редакції в обов'язковому порядку завіряються нотаріально.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...