• Головна
  • Як стати помітним серед конкурентів: корисні поради власникам кав’ярень
Новини компаній
17:55, 24 вересня 2020 р.

Як стати помітним серед конкурентів: корисні поради власникам кав’ярень

Новини компаній
Як стати помітним серед інших кав’ярень

Як стати помітним серед інших кав’ярень

Справжній кавовий бум можна спостерігати в нашій країні за останні роки. Звичайною кавою, звареною в турці або кавоварці зараз нікого не здивуєш. Гурмани відкрили для себе багато нових способів приготуванні ароматного напою – френч-прес, сифон та інші. Як наслідок – все частіше відкриваються нові кав’ярні, їх кількість неухильно зростає. Формат – різноманітний. Від невеличких мафів до повноцінних закладів із ексклюзивним дизайном і особливою атмосферою.

В такій ситуації є перевага для споживачів – можливість обрати найбільш зручний та якісний сервіс. Але для власників бізнесу – це зростання конкуренції. Щоб втриматися на плаву, необхідно виділятися серед інших, завойовувати прихильність клієнтів. Саме про це наші корисні поради. Сподіваємося, вони допоможуть у розвитку Вашого бізнесу.

Якість і унікальність – пріоритет №1

Замовити еспрессо або американо можна в будь-якому торгівельному центрі чи на автозаправці. Тому Ви повинні пропонувати не лише традиційні варіанти, але і щось незвичне. Наприклад, унікальні мікси сортів, які вражають різноманіттям смакових відтінків. Експериментуйте, розробляйте власні рецепти, які запам’ятовуватимуться відвідувачам. Це стосується не лише кави, а і десертів – запропонуйте гостям те, чого немає у конкурентів. Основне правило – це повинно бути не лише гарно і оригінально, але і по-справжньому смачно.

мікси сортів кави

мікси сортів кави

Впроваджуйте технології

В умовах жорсткої конкуренції виживають ті, хто йде в ногу с часом. Щоб покращити сервіс і повністю контролювати бізнес, впроваждуйте спеціальні автоматизовані програми для кав’ярень. Наприклад, продукт SmartTouch POS може повністю адаптуватись під Ваш бізнес, має зручний інтерфейс. А щоб Ви переконалися в цьому особисто, розробники пропонують протестувати безплатно програму для кафе і кав’ярні протягом двох тижнів.

Введіть у продаж молоту каву

Кав’ярні у наш час стали справжнім модним трендом. Але все ж не завжди є час для їх відвідування. Багато хто віддає перевагу придбанню молотої кави і приготуванню її дома або в офісі. Щоб не втратити цей сегмент цільової аудиторії, продавайте кавові суміші у невеликих пакунках із Вашим фірмовим логотипом.

Гармонія і затишок у всьому

Якщо ви ведете самодостатній бізнес, а не працюєте по франшизі, створіть унікальний цікавий простір, який буде приваблювати відвідувачів. Мова йде не лише про особливий інтер’єр, але і про небайдужість до місцевих ініціатив, залученість у життя Вашого району чи міста. Розмістіть інформацію про заходи, які проводяться поряд, пропонуйте пити каву з чашок, відмовившись від одноразових стаканів – Ваша активність обов’ясково знайде відгуки серед місцевих жителів.

Заохочуйте лояльних клієнтів

Зазвичай, кав’ярні відвідують люди, які живуть або працюють поблизу. Якщо якість продуктів і сервісу їх влаштовує, вони стають постійними клієнтами. Щоб втримати дану категорію клієнтів, Вам, знову ж, потрібно запропонувати щось краще, ніж конкуренти. Знижки, бонуси, спеціальні вигідні пропозиції – ідеальне заохочення клієнтів. Програма для кафе, ресторанів і кав’ярень від SmartTouch передбачає можливість створення таких пропозицій і відстеження їх ефективності.

Вікриття кав’ярні і управління нею – цікавий та захоплюючий бізнес. Проявіть наполегливість і креативність, не забувайте про інновації, і Ви обов’язково доб’єтесь успіху, навіть в умовах конкуренції.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...