• Головна
  • Як соцмережі збільшують продажі. Розповiдає Марина Балацька, керiвник дiджитал-маркетингу Prom.ua
Новини компаній
09:21, 7 липня 2020 р.

Як соцмережі збільшують продажі. Розповiдає Марина Балацька, керiвник дiджитал-маркетингу Prom.ua

Новини компаній

Чому соцмережi важливi для бiзнесу, що вони дають i як там просуватись - своїм досвідом ділиться керівник команди діджитал-маркетингу для клієнтів Prom.ua Марина Балацька.

Вплив соціальних мереж на торгівлю

Від початку моєї роботи в діджитал-маркетинзі я повсякчас зустрічаю думку і навіть впевненість керівників малого бізнесу, що розвиток сторінок в соціальних мережах - що це марна трата часу та бюджету.

Для багатьох бізнесменів соцмережі здаються місцем для обговорення чергової політичної події або ж фотогалереями блогерів та інстадів. 

Справа в тому, що чим якісніше ви ведете сторінку, тим швидше почнете отримувати прибуток, вже навіть через декілька місяців і навіть для самих несподіваних ніш. Створити сайт сьогодні - недостатньо. 

В мене є чудовий кейс: інтернет-магазин автотоварів та аксесуарів, власники якого звернулись до нас рік тому, щоб знайти нові канали збуту та трафіку. Ви зараз можете подумати, що автотовари - не самий популярний товар, щоб його продавати онлайн, але навіть таку сферу можна зробити популярною.

Ми досягли помітних результатів: за цей рік число фоловерів на фейсбуці зросло з двох сотень до 14,5 тисяч, а двохтисячна аудиторія інстаграму приносить не лише повідомлення в дірект стосовно товарів, а й регулярні замовлення. Люди цінують можливість порадитись онлайн стосовно покупки.

9% від загального трафіку на сайті - саме з соцмереж. Завдяки регулярній роботі з ними ми збільшуємо цю цифру, і навіть невеличке провисання у постінгу не впливає на показники. Інвестовані 10 тис. грн приносять та будуть приносити результат в майбутньому. 

Другий кейс - онлайн-магазин одягу з трикотажу. Він є нашим клієнтом близько півроку і за цей час ми допомогли зростити підписників бізнес-сторінки на Facebook, де майже нікого не було, до 3,5 тисяч. А переходи з соцмереж на сайт складають 28%. Основні моменти якісного ведення сторінок та конвертації фоловерів в клієнтів - правильні стратегія та визначення своєї цільової аудиторії. 

На початку роботи з Facebook та Instagram

Кожен бізнес на старті просування в соціальних мережах, мае задатися трьома питаннями:

Хто є покупцем мого товару?

Чим я вирізняюсь поміж конкурентів?

Як комунікувати з клієнтом?

Хто є покупцем мого товару?

Проаналізуйте на основі досвіду та за допомогою спеціальних аналітичних додатків, хто ваш клієнт. Наприклад, власнику магазину з автотоварами слід задатися такими питаннями: купують люди з крупних міст чи з передмістя, яка вікова категорія переважає, які автомобілі використовуються в тому середовищі, що частіше попадає в чек, яка середня вартість чеку. 

Детальніше описати вашого клієнта допоможуть коллеги, що безпосередньо з ним спілкуються, чи менеджери відділу продажу. Зберіть так званий круглий стіл, знайдіть разом відповіді на вказані питання, тим самим ви зможете сформувати влучні пропозиції на сторінках соцмереж. 

Чим я вирізняюсь поміж конкурентів?

Гарною практикою є перегляд сторінок ваших конкурентів. Так, ви зможете вивчити їх підхід та стиль спілкування з потенційними покупцями.

Знайдіть переваги вашого бізнесу: ціна, сервіс, доставка, програма лояльності тощо. Власне виробництво стане прекрасною відмінністю, тому що будучи господарем на підприємстві ви можете надати привабливу спеціальну знижку чи створювати комплекти, щоб збільшити вартість середнього чеку, можете влаштовувати розіграші. Це все впливає на довіру до бренду.

Як варто комунікувати з клієнтом?

Людина - створіння емоційне і швидко прив'язується до того, хто про неї піклується. Ведіть діалоги як з мамою. Підготуйте список поширених саме вам питань та відповіді на них. Це гарантуватиме успіх. 

Чудовий приклад ведення інстаграму онлайн-магазину тут

З фотографій зрозуміла цінова категорія (економ - 300-600 грн за одиницю товару). Цільова аудиторія залишиться та підпишеться, а шукачі сегменту люкс підуть далі. Таким чином всі виграють - продавець та клієнт економлять час один одного. 

А ось приклад поганого позиціонування.

Що саме відбувається на цій сторінці, незрозуміло. Контент розважальний, фото неякісні, тексти невідповідні. На жаль, багато онлайн-магазинів грішать подібним.

Як реалізуватися в соцмережах

Якщо ваша стратегія ведення сторінок в Facebook та Instagram вірна, ви здобудете купу переваг: це і продажі, і впізнаваність бренду, і лояльність клієнтів. Як приклад можемо розглянути стратегії українського ecommerce-ринку:

Стратегія продажів

Головна мета - продаж товару. Використовуйте фото- та відеоконтент, який відповідає дійсності. Клієнт не зрадіє не тому кольору спідниці, навіть якщо він відрізняється на тон. 

Публікуйте контент у співвідношенні 80х20, з яких 80% - це товар з описом та ціною і 20% - корисна інформація. Пишучи цікаві та корисні поради, ви зберігаєте інтерес клієнтів. 

Стратегія одного товару

Вона де в чому схожа на лендінг - коли одна сторінка повністю присвячена одному товару або одній лінійці, розкриваючи всі його позитивні якості та цінність для покупця. Така стратегія підійде для вузькоспеціалізованих бізнесів.

Продемонструйте свій товар з усіх сторін, донесіть всю інформацію клієнтам. Якщо це одяг з трикотажу, поділіться, який саме трикотаж ви закуповуєте, чому саме його, які в нього властивості, правила догляду, з чим можна комбінувати тощо. Розказуючи всю інформацію про продукт, ви завойовуєте довіру клієнта. 

Стратегія іміджу

Її використовує мало бізнес-екаунтів, хоча вона доволі ефективна, особливо якщо грамотно поєднати це з основними цілями бізнесу. Сутність в тому, что правило 80/20 ви використовуєте навпаки: 80% інформації про виробників та партнерів, як це - створити бізнес, про точки продажу, лінійки продукції, досвід на ринку тощо і лише 20% - інформація про товар, його опис та ціна. Діліться деталями про себе і люди прийдуть до вас за товаром. 

Телеграм-канали і список літератури про SMM

Рекомендую те, що щоденно читаю сама

а також книги:

  • «Жорсткий SMM. Вичавити з соцмереж максимум», Ден Кеннеді;

  • «Клієнти на все життя», Карл Сьюелл;

  • «Мистецтво плести соціальні мережі», Гай Кавасакі.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...