Чоловіче обличчя Сумщини

Проект відділу інформаційно-рекламної діяльності СумДУ «Чоловіче обличчя Сумщини» - конкурс для фотографів і моделей. Моделями можуть бути школярі та студенти Сумської області, а фотографом - будь-хто, не залежно від віку та статі.

Переможці стануть володарями номінацій «Найкращий фотограф»(1,2,3 місце), «Найкраща модель»(1,2,3 місце) та «Містер Інтернет-глядацьких симпатій». Останній визначатиметься шляхом Інтернет-голосування на сайті sumdu.edu.ua та 0542.in.ua

Роботи приймаються в елекронному вигляді до 10 лютого 2013 року у відділ інформаційно-рекламної діяльності СумДУ (Головний корпус, третій поверх, кім. Г-306, Г-307) або на е-mail: [email protected] (із зазначенням теми листа «Фотоконкурс»)
Якість робіт - не менше 400 пікселей з великої сторони;
формат - .JPG;
розмір - не більше 4 Мб;
жанр – портрет. 
Використання чужих та перефотографованих робіт не дозволяється. Фото повинні бути без копірайтів.

Урочисте підведення підсумків та церемонія нагородження переможців відбудеться 22 лютого 2013 року!

Партнери конкурсу:
1. Магазин дизайнерського одягу«by Komashnya» http://bykomashnya.com/
2. Фотограф Максим Азовцев http://azovtcev.tumblr.com/
3. РА «Хорошие люди» 
4. Сайт м.Суми 0542.in.ua 
5. СК "Биоритм" http://vk.com/vitaliyelena
6. Підприємство «Крафт Фудз Україна»
7. "VIP MEDIA GROUP"

Переможці отримають цінні подарунки від СумДУ та партнерів конкурсу.

ПАМ’ЯТАЙ: ВІД ТЕБЕ ЗАЛЕЖИТЬ, ЯК ВИГЛЯДАТИМЕ ЧОЛОВІЧЕ ОБЛИЧЧЯ СУМЩИНИ!

Якщо Ви бажаєте виступити у якості партнера фотоконкурсу, звертайтеся за тел. 0950064005

Я рекомендую
Пока никто не рекомендует

Рецензия

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

. Пожалуйста, используйте форму отзывов для оценок и рецензий, для вопросов и обсуждений - используйте форму комментариев, а не отзывов

Не допускается : использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Отзыв:

Загрузить фото:
Выбрать