• Головна
  • На Сумщині ПриватБанк не буде підвищувати тарифи на комунальні платежі
Новини компаній
11:23, 17 січня 2017 р.

На Сумщині ПриватБанк не буде підвищувати тарифи на комунальні платежі

Новини компаній

Державний ПриватБанк залишається єдиним системним українським банком, у якого тарифи на проведення комунальних платежів та інші послуги фізичним особам доступні всім категоріям населення та істотно нижчі від середнього показника на ринку. Як повідомили в банку, найближчим часом правління ПриватБанку не планує переглядати вартість платежів, щоб забезпечити можливість користуватися сучасними послугами банку максимальній кількості українців, у тому числі й соціально незахищеним верствам населення.

Упродовж 2016 року кількість клієнтів, які сплачують комунальні послуги саме у Сумській філії ПриватБанку зросла майже у 2 рази. Наразі, кількість прийнятих комунальних платежів в 2016 році становить 2,5 млн гривень, що на 30% більше ніж у 2015 році.

Сплатити комунальний платіж за світло, воду, опалення, газ, тощо можливо будь-яким зручним способом. Знаючи реквізити платника, клієнт ПриватБанку може безумовно сплатити потрібні послуги як у касі банку, так і в терміналі самообслуговування, а також, не відвідуючи відділення банку, завдяки послузі “Регулярні платежі” та системі Приват24.

Нагадаємо, на Сумщині при сплаті у відділеннях банку за воду, теплову енергію, сміття та квартплату комісія відсутня, а за газ та світло – складає 3 гривні. У разі оплати комуналки через термінали самообслуговування тариф банку становитиме 2 гривні, а через Приват24 – 1 гривню. При сплаті комунальних платежів за допомогою послуги “Регулярні платежі” комісія відсутня. Пенсіонери, які є клієнтами ПриватБанку, взагалі не платять комісії за оплату комунальних послуг. При цьому “Регулярний платіж” є для них ідеальним варіантом, адже не всі вміють користуватися інтернет-додатком, а ходити постійно у відділення банку не зручно.

“На Сумщині ми уклали угоди з усіма комунальними установами, щоб комісія за сплату комунальних платежів була якнайменшою. А завдяки нашим передовим технологіям, широкій мережі терміналів самообслуговування, зручному електронному банку сплатити будь-який платіж можливо швидко і більшість комунальних платежів залишаються безкоштовними, – зазначила керівник напрямку платежів і переказів Вікторія Рудь. – Ми плануємо у 2017 році працювати ще ефективніше, не підвищуючи тарифів на платежі”.

Крім того, з 1 січня 2017 року ПриватБанк буде без додаткових комісій приймати платежі від тих, у кого немає рахунку або пластикової картки банку.

Отож, можливостей для оплати комунальних послуг в ПриватБанку є багато і клієнт сам може обрати той варіант, який для нього найбільш вигідний. Зробіть і ви свій оптимальний вибір!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#ПриватБанк
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...